Warszawa

Adgar Ochota

TEAM POWER – nowe metody angażowania i pobudzania innowacyjności

REJESTRACJA I CENY

piątek 01.12.2017

W dobie ciągłej zmienności i nieprzewidywalności rynków, mit kompletnego przywódcy stracił rację bytu na rzecz zdolności do współpracy i gotowości do ciągłej nauki, obejmującej nie tylko liderów, ale też menedżerów i pracowników firmy. Zarządzanie zespołem wymaga bycia elastycznym, gotowym na dynamiczne zmiany oraz różne oczekiwania pracowników. Podczas spotkania pokażemy, jak wykrzesać „team spirit” i pobudzić ludzi do szukania innowacyjnych rozwiązań. Będziecie z nami?

CZĘŚĆ I


08:30-09:00

REJESTRACJA & PORANNA KAWA & NETWORKING

09:00-09:05

POWITANIE I WPROWADZENIE DO TEMATU | JOANNA PIETRZAK & MAGDA GARSTKA, STUDIO WIEDZY

09:05 – 09:40

Nowoczesne formy szkoleń – e-learning, mobile learning, social learning

W biznesie słowo constans nie istnieje. Jak zatem odnieść sukces w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu rynkowym? Konieczny jest rozwój, którego wsparciem mogą być innowacyjne formy szkoleń. Formy tak multimedialne jak dzisiejsze społeczeństwo. Uczestnicy nie akceptują już szkoleń polegających na słuchaniu i przyswajaniu – tego typu podejście często powodują znudzenie i  frustrację. Nacisk powinno się kłaść się na ”uczenie się przez doświadczanie”, które toruje drogę analizie i refleksji.

09:40 – 10:10

JAK DOBRE STORY MOŻE ZAINSPIROWAĆ I ZAANGAŻOWAĆ ZESPÓŁ? STORYTELLING FOR HR LEADERS

Dlaczego historia jest lepsza od innych form przekazu? Jak skutecznie przekonywać ludzi do siebie i swoich pomysłów, budować mocne relacje, pozycję i autorytet, zmieniać sposób myślenia, inspirować do działania z pełnym zaangażowaniem? Jak wykorzystać storytelling do lepszego poznania kandydatów do pracy, by uniknać szybkiego rozczarowania? Co możesz zrobić, aby skutecznie wykorzystywać storytelling i inne techniki pracy ze story do w/w celów?

Darek Dobrzyniecki

Przedsiębiorca, business developer, konsultant, trener. Partner Zarządzający / Wiceprezes Zarządu w Persona GLOBAL Polska.

Na co dzień zajmuje się albo projektowaniem i wdrażaniem zmian uwarunkowań systemowych oraz postaw, zachowań i nawyków pracowników (przede wszystkim menedżerów), mających na celu rozwój efektywności i wydajności biznesu klientów, albo rozwijaniem któregoś z własnych projektów biznesowych. Specjalizuje się w obszarach sprzedaży, zarządzania sprzedażą, a także przywództwa, skuteczności menedżerskiej i zarządzania zmianą.

Inspirują go zarówno szaleni naukowcy, odważnie łamiący status quo, charyzmatyczni przywódcy, skuteczni menedżerowie, wybitni przedsiębiorcy, filozofowie integralni, mistycy, żołnierze jednostek specjalnych i ich dowódcy, sportowcy oraz dzieci, wiecznie ciekawe świata i innych ludzi.

Pasjonuje się holistycznym podejściem do człowieka, w tym psychologią integralną, wpływem myślenia oraz sposobu odżywiania na życie i zdrowie, kuchnią wegetariańską, jogą, żeglarstwem a ostatnio także bieganiem.

Prywatnie szczęśliwy, spełniony mężczyzna. Na ścieżce swojego rozwoju wspierany przez życiową i biznesową partnerkę oraz dwójkę dzieci, których obecność zachęca niemal każdego dnia do zadawania sobie fundamentalnych pytań.

10:10-10:25

Przerwa kawowa & networking

10:25-11:05

W poszukiwaniu zaangażowania – zwinnie do celu

Wydaje się, że temat zaangażowania pracowników jest na ustach wszystkich i urasta do rangi priorytetu oraz kluczowego czynnika sukcesu w wielu firmach. Spędza sen z powiek osobom z HR, które inicjują procesy mające owo zaangażowanie zbudować. Bywa stałym tematem dla menadżerów, którzy są odpytywani z metod, jakimi wzbudzają i utrzymują zaangażowanie w swoich zespołach. Stanowi obszar niepokoju pracowników, w kontekście ocen okresowych, jako jeden z badanych faktorów.

Część osób wiąże tę wszechogarniającą uważność na temat zaangażowania z potrzebami „obsługi” nowej generacji pracowników. Inni wskazują, jako źródło tego trendu, potrzebę wzrostu efektywności prowadzenia biznesu.

Wymyślono już i wdrożono bardzo wiele metod, narzędzi, sposobów budowania, utrzymywania i doceniania zaangażowania pracowników. W tym gąszczu czasami trudno jest dokonać wyboru recepty właściwej do potrzeb konkretnej firmy, konkretnego zespołu.

Zapraszam Państwa w podróż do źródeł, tam gdzie znajduje się fundament zaangażowania i wszystkich jego pochodnych, ważnych w dzisiejszych realiach firm. W naszej wspólnej wędrówce do źródeł przejdziemy przez:
- Poszukiwanie domniemanego zespołu – zrozumienie, kiedy możemy w ogóle mówić o zespole, jest ważne z punktu widzenia pojawienia się zjawiska zaangażowania na poziomie grupowym;
- Wąskie gardło podmiotowości – miecz obosieczny zaangażowania na poziomie indywidualnym;
- Ścianę wartości – czynnik blokujący zaangażowanie zarówno na poziomie indywidualnym, jak i na poziomie grupowym/zespołowym;
- Zanurzenie w roli – rozumienie, akceptacja i wzięcie roli na własność może być „samorodkiem” zaangażowania;
- Błędne ognie – rozróżnianie i diagnozowanie gotowości deklaratywnej od gotowości realizacyjnej pozwala oszacować potencjał zaangażowania indywidualnego i zespołu;
- By dotrzeć do Płaskowyżu Partnerstwa – czyli pola, na którym można budować zaangażowanie, rozwijać je i korzystać z efektów jakie przynosi.

Zapraszam w podróż po ścieżkach, którymi przeszłam sama, jako pracownik i później jako szefowa, ale także po tych, które przeszłam wspólnie z moimi klientami. Podzielę się z Państwem konkretnymi narzędziami i przykładami i chętnie poznam Państwa perspektywę.

Małgorzata Piasecka

W czasach, kiedy świat wymaga interdyscyplinarnych umiejętności i doświadczeń oraz właściwych postaw, aby móc skutecznie działać i odnosić sukcesy, nie jest łatwo jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie „kim jestem”.
Patrząc z perspektywy standardowej prezentacji mojego profilu:

Jestem absolwentką „Międzynarodowej Szkoły Konsultantów” na Uniwersytecie Angers (Francja) oraz rocznych studiów z zakresu zarządzania finansami i marketingu we Francuskim Instytucie Zarządzania w Warszawie. Ukończyłam program CoachWise Essentials prowadzony przez Coaching Centre wg. standardów ICF oraz uzyskałam certyfikację Zarządzania Projektami PRINCE2. Jestem menadżerem w doświadczeniem w biznesie zdobytym w korporacjach i małych firmach. Jestem właścicielką Benchmark Group.

Więcej o mnie mówi wskazanie ról, w jakich występuję w różnych projektach.
Bywam dla moich klientów Partnerem w zakresie:
- Identyfikacji i rozwijania potencjału ludzi na każdym szczeblu organizacji – rola HR Business Partnera, trenera, coacha, mentora;
- projektowania, budowania i wdrażania strategii oraz taktyki sprzedażowej firm i zespołów – rola Sales Managera, trenera, konsultanta, mentora;
- projektowania, realizacji i monitorowania procesów rekrutacyjnych w firmach – rola rekrutera, konsultanta, doradcy, HRM;
- pracy z kadrą zarządczą firm w zakresie projektów strategicznych – rola konsultanta, moderatora, doradcy, Business Development Managera;
- przygotowania, realizacji i monitorowania rezultatów projektów dedykowanych zarządzaniu konfliktem na poziomie indywidualnym i zespołów – rola HR Business Partnera, coacha, trenera, mentora.

Role te są pochodną celów, jakie wspólnie realizujemy z klientem i specyfiki obszaru, w jakim działamy. Jednocześnie są one mocno zakorzenione w moich mocnych stronach i praktycznym doświadczeniu zawodowym i biznesowym.

Jestem podmiotem i jestem członkiem zespołu – we własnej firmie i firmach moich klientów.

11:05-11:15

Przerwa kawowa & networking

11:15-11:55

Design Thinking – HR-owiec jako architekt doświadczeń

Design Thinking przesuwa uważność HR poza excel, procedury i formalności. W centrum uwagi pojawia się doświadczenie. Design thinking jest w stanie zrewolucjonizować niemal każdy etap cyklu życia pracownika - selekcji, szkoleń, oceny, przyczyniając się jednocześnie do zadowolenia pracowników, zwiększonej produktywności i czystej przyjemności z pracy. Podobnie jak firmy nieustannie pracują nad tym, jak poprawić doświadczenia konsumenckie i sprawić by ich produkty wyróżniały się na tle konkurencji, HR może projektować doświadczenia pracowników na podobnych zasadach. Może stać się firmowy trendsetterem wzmacniającym możliwości projektowe w całej organizacji.

11:55-12:05

CANDIDATE EXPERIENCE ZACZYNA SIĘ NA... GOWORK.PL?

12:05-12:10

ZAKOŃCZENIE I CZĘŚCI

CZĘŚĆ II - WARSZTATY


12:10-12:45

Lunch

12:45-15:45

Grywalizacja – szkolenie przez doświadczenie

Szkolenia często nazywane są inwestycją. Czy na pewno? Warto zastanowić się nad tym, czy dotychczasowa forma szkoleń w postaci wykładów odpowiada dynamice dzisiejszego biznesu. W praktyce często jest bowiem tak, że pracownicy wysłani na szkolenie, zamiast chłonąć wiedzę, są sfrustrowani nużącym przebiegiem szkolenia albo przeglądają social media w telefonie. Na szczęście istnieje sposób, by temu zaradzić. Grywalizacja to sposób na zaimplementowanie „frajdy” do nauki, sposób na zaangażowanie i wywołaniu efektu WOW wśród naszych pracowników.

Porozmawiamy m.in. o:

- mechanizmach gier – zmiany postaw i zachowań
- od grywalizacji do zaangażowania – jak umiejętnie nagradzać?
- planowaniu strategii grywalizacji – przegląd dobrych (i złych) praktyk

PARTNERZY

inline-title
Aktualności
  • RAPORT #TrendyHR_2017

    Dowiedz się, jakie są potrzeby społeczności profesjonalistów HR w Polsce! http://www.hrnews.pl/Trendy-HR-2017.aspx

  • x