Łódź

Nowy Styl Group - Showroom, Stefana Kopcińskiego 77

TEAM POWER – nowe metody angażowania i pobudzania innowacyjności

REJESTRACJA I CENY

środa 29.11.2017

W dobie ciągłej zmienności i nieprzewidywalności rynków, mit kompletnego przywódcy stracił rację bytu na rzecz zdolności do współpracy i gotowości do ciągłej nauki, obejmującej nie tylko liderów, ale też menedżerów i pracowników firmy. Zarządzanie zespołem wymaga bycia elastycznym, gotowym na dynamiczne zmiany oraz różne oczekiwania pracowników. Podczas spotkania pokażemy, jak wykrzesać „team spirit” i pobudzić ludzi do szukania innowacyjnych rozwiązań. Będziecie z nami?

CZĘŚĆ I


08:30-09:00

Rejestracja & poranna kawa & networking

09:00-09:05

Powitanie i wprowadzenie do tematu | Joanna Pietrzak & Magda Garstka, Studio Wiedzy

9:05-9:45

POWER TEAM - POZNAJ MOC ZAANGAŻOWANIA I ZBUDUJ DRUŻYNĘ SUPERBOHATERÓW!

Świat przyspiesza i staje się coraz bardziej złożony. W pojedynkę trudno sprostać wyśrubowanym wymaganiom biznesowym. Jedyną odpowiedzią jest budowanie ZAANGAŻOWANYCH ZESPOŁÓW - pełnych różnorodnych talentów, zwinnych, kreatywnych i gotowych sięgać po NIEMOŻLIWE.
Nasza błyskawiczna metoda nauki wciągnie Cię od pierwszych sekund. Podczas spotkania dowiesz się, jak krok po kroku budować ZAANGAŻOWANE POWER TEAMy.
Sprawdź:
• jak wspierać liderów, aby tworzyli angażującą kulturę opartą o POWER TEAMy
• jak działa GPS zespołowy i co zrobić, aby tworzyć samosterujące się zespoły
• jak zarządzać różnorodnością tak, aby dodawać zespołom skrzydeł!
Pozwól nam się zainspirować. Poznaj naszą supermoc angażowania!

Sławek Błaszczak

Współzałożyciel 4Results, od 9 lat kieruje spółką jako Prezes Zarządu. Sławek dba szczególnie o to, by efekty pracy z ludźmi przekładały się na realizację celów po stronie klientów. Znany w 4Results z doskonałej pamięci i skuteczności prowadzonych działań, czuwa nad jakością realizowanych wdrożeń. Specjalizuje się w rozwijaniu kompetencji zarządczych, wspieraniu trudnych dla organizacji zmian, problematyce zarządzania zmianą oraz w modelowaniu kultur organizacyjnych. W szczególności pracuje z klientami nad podnoszeniem ich efektywności operacyjnej poprzez zaangażowanie kapitału ludzkiego, jego rozwijanie oraz usprawnianie zarządzania.
Sławek, pokonuje setki kilometrów rozmawiając przez telefon, jest w wiecznym ruchu. To człowiek wielu talentów - śpiewa i gra na gitarze. Jest zapalonym wędkarzem. Pracowników rozpieszcza własnoręcznie pieczonym chlebem - jego "Kromka Zdrowia" stała się rozpoznawalna nawet wśród klientów.
Jest współautorem koncepcji Przywództwa Angażującego i metody aktywizacji pracowników 4Q&Check. Współautor książki "Angażujący Lider".

Piotr Kolmas

Partner Zarządzający 4Results. Piotr posiada naturalny talent do tworzenia i wspierania liderów. W swojej pracy skupia się na rozwijaniu kompetencji osób kierujących zespołami, aby potrafiły sięgać po większe cele. Posiada ogromne doświadczenie w projektowaniu i prowadzeniu zmian nastawionych na osiąganie wymiernych efektów biznesowych. Pracuje poprzez realizowanie szkoleń, warsztatów, działań doradczych oraz coachingowych. Piotr specjalizuje się we wdrażaniu zmian i kształtowaniu przywództwa w organizacjach. Doradza zarządom, pomaga budować i wzmacniać zespoły zarządcze. Mentoruje start-upom – rozwija założycieli i przygotowuje ich do działania w warunkach konkurencyjnego rynku.
W 4Results Piotr znany jest jako "król metafor", które odnajduje głównie w filmach akcji. Ciągle poszukuje odpowiedzi na pytanie "jak zrozumieć kobietę?". Jest aktywnym golfistą o niebanalnym poczuciu humoru. Uwielbia słodkości, a na czas urlopu zamiast Teneryfy, wybiera Bielsko-Białą.
Autor książki "Sprzedaż pogłębiona 2.0", współautor książki "Angażujący Lider".

Ewa Błaszczak

Partner Zarządzająca odpowiadająca za rozwój oferty 4Results w obszarach rozwoju kompetencji menedżerów i pracowników, doskonalenia zarządzania oraz wsparcia działań HR w organizacjach. Ewa lubi ułatwiać życie - swoje i innych. Śledzi światowe trendy i badania w dziedzinie angażującego zarządzania, aby następnie testować je oraz adaptować w polskich realiach. Posiada wieloletnie doświadczenie trenerskie oraz coachingowe w obszarze doskonalenia menedżerów, kształcenia przywódców i liderów. W pracy trenera wykorzystuje szereg narzędzi diagnostycznych.
Ma bzika na punkcie Kolorów (także tych w szafie), Agile i Design Thinking. Kocha kawę, dobre jedzenie i jazdę konną. Marzy o studiach z innowacyjności na Stanford University oraz o przyłączeniu się do Sheryl Sandberg, by wspólnie uruchamiać potencjał kobiet do zarządzania.
Autorka książki "Kolory, czyli prosta instrukcja obsługi człowieka", współautorka książki "Angażujący Lider".

9:45-10:20

JAK DOBRE STORY MOŻE ZAINSPIROWAĆ I ZAANGAŻOWAĆ ZESPÓŁ? STORYTELLING FOR HR LEADERS

Dlaczego historia jest lepsza od innych form przekazu? Jak skutecznie przekonywać ludzi do siebie i swoich pomysłów, budować mocne relacje, pozycję i autorytet, zmieniać sposób myślenia, inspirować do działania z pełnym zaangażowaniem? Jak wykorzystać storytelling do lepszego poznania kandydatów do pracy, by uniknać szybkiego rozczarowania? Co możesz zrobić, aby skutecznie wykorzystywać storytelling i inne techniki pracy ze story do w/w celów?

Darek Dobrzyniecki

Przedsiębiorca, business developer, konsultant, trener. Partner Zarządzający / Wiceprezes Zarządu w Persona GLOBAL Polska.

Na co dzień zajmuje się albo projektowaniem i wdrażaniem zmian uwarunkowań systemowych oraz postaw, zachowań i nawyków pracowników (przede wszystkim menedżerów), mających na celu rozwój efektywności i wydajności biznesu klientów, albo rozwijaniem któregoś z własnych projektów biznesowych. Specjalizuje się w obszarach sprzedaży, zarządzania sprzedażą, a także przywództwa, skuteczności menedżerskiej i zarządzania zmianą.

Inspirują go zarówno szaleni naukowcy, odważnie łamiący status quo, charyzmatyczni przywódcy, skuteczni menedżerowie, wybitni przedsiębiorcy, filozofowie integralni, mistycy, żołnierze jednostek specjalnych i ich dowódcy, sportowcy oraz dzieci, wiecznie ciekawe świata i innych ludzi.

Pasjonuje się holistycznym podejściem do człowieka, w tym psychologią integralną, wpływem myślenia oraz sposobu odżywiania na życie i zdrowie, kuchnią wegetariańską, jogą, żeglarstwem a ostatnio także bieganiem.

Prywatnie szczęśliwy, spełniony mężczyzna. Na ścieżce swojego rozwoju wspierany przez życiową i biznesową partnerkę oraz dwójkę dzieci, których obecność zachęca niemal każdego dnia do zadawania sobie fundamentalnych pytań.

10:20-10:35

Przerwa kawowa & networking

10:35-11:00

Stwórzmy coś innowacyjnego! Gdzie? W biurze!

Współczesna gospodarka opiera się na wiedzy i społecznym kapitale. Pobudzanie innowacyjności i zaangażowania pracowników wiedzy to istotny element budowania przewagi konkurencyjnej a tym samym wyzwanie dla pracodawców.
Przestrzeń biurowa, jeśli jest odpowiednio zaaranżowana, może być skutecznym narzędziem oddziaływania na te dwa aspekty.
Dowiedz się:
- jaki jest wpływ biura na jakość wykonywanej pracy ?
- jakie elementy środowiska pracy wpływają na kreatywność?
- jakie strefy w biurze ułatwiają realizację zadań podejmowanych przez pracowników wiedzy?

Ewelina Solecka

Psycholog biznesu, konsultant, badacz i trener. Specjalizuje się w dziedzinie badania organizacji ze szczególnym naciskiem na Workplace.
Od trzech lat w Dziale Badań i Konsultingu Przestrzeni Pracy Grupy Nowy Styl przygotowuje i prowadzi dedykowane procesy badawcze miejsc pracy, które mają na celu optymalizację aranżacji przestrzeni biurowej i wsparcie reorganizacji stylu pracy.
Analizuje nowoczesne rozwiązania przestrzeni pracy, autorka licznych artykułów i publikacji odnośnie organizowania przestrzeni pracy z uwzględnieniem psychologicznych koncepcji.

11:00-11:15

Przerwa kawowa & networking

11:15-11:55

Czas na zdrowy zespół!

„To nie finanse, ani strategia, ani technologia, ale właśnie praca zespołowa jest decydującym czynnikiem przewagi konkurencyjnej – zarówno dlatego, że jest tak potężna i wszechmocna, jak i dlatego, że występuje tak rzadko.” (P. Lencioni)
Jak zadbać o zdrowie zespołu? Jego ciało, umysł i duszę? Jak budować zespoły trwałe, przedsiębiorcze, odpowiedzialne, samoregulujące się? Jakie choroby toczą zespoły? Jak im zapobiegać? Jaka jest w tym rola liderów i HR?
W menu:
• studia przypadków z polskiego rynku
• sprawdzone narzędzia
• mnóstwo pozytywnej inspiracji!

Radek Ruciński

• Inspirator, mentor, prowokator, konsultant i szkoleniowiec. Partner w firmie Time for Team. Rozwija firmy, zespoły i liderów poprzez projekty doradcze i wdrożeniowe, warsztaty, szkolenia. Pomaga wdrażać zmiany w organizacjach.
• W biznesie działa od 1993r. Ma doświadczenie praktyczne w: zarządzaniu zespołami i projektami, wdrażaniu zmian, oraz marketingu i sprzedaży, m.in. przez 5 lat zarządzał wdrożeniem zmian w kilku spółkach grupy Nestle.
• Uwielbia terenową jazdę na rowerze, czerwone wino i frytki. Na co dzień inspirują go zachowania ludzi, przyroda, różnorodne lektury i filmy.

11:20-11:35

Przerwa kawowa & networking

11:55-12:30

Action Learning – efektywny zespół w 60 minut

Czy jest możliwe aby zespół osiągnął wysoką skuteczność w zaledwie 1 godzinę?
Tak – dzięki metodzie Action Learning! Dowiedz się jak pracując w małym zespole możesz:
• rozwiązywać realne problemy
• rozwijać umiejętności liderskie
• wdrażać w życie konkretne plany działania
Na dodatek, w atmosferze wzajemnego szacunku, bez konfliktów i antagonizmów.
Poznaj 6 komponentów Action Learning, które składają się na sukces tej niezwykłej metody. Dowiedz się jakie przewagi ma Action Learning nad tradycyjnymi metodami rozwiązywania problemów. Naucz się wykorzystywać siłę zespołu do spojrzenia na problem z zupełnie innej perspektywy.

Paweł Chabros

Doświadczony menedżer, trener, coach i konsultant z 24-letnim stażem zawodowym. Przeprowadził z sukcesem ponad 1100 dni szkoleń w języku polskim i angielskim, w kraju i za granicą, głównie dla korporacji. Pracował m.in. jako Group Account Director w McCann-Erickson, a w latach 1998 – 2017 jako partner, trener i senior consultant w Kalkstein Sp z o.o. Od maja 2017 właściciel własnej firmy szkoleniowej oraz Trener BSS Partners, www.bsspartners.pl. Absolwent wydziału Handlu Zagranicznego SGH. Specjalizuję się w warsztatach z zakresu sprzedaży, negocjacji, budowania relacji, komunikacji w biznesie, prezentacji, prowadzenie spotkań, efektywności osobistej i zarządzania projektami. Ponadto, prowadzi coaching biznesowy oraz sesje Action Learning.

12:30-12:55

Trendy 2018: technologie HR w rozwoju i zaangażowaniu pracowników oraz co możesz z nimi zrobić. Bonus: 5 min. start-up pitch.

Podczas prezentacji postaramy się opisać jak wygląda landscape innowacyjnych rozwiązań HR, Jakie są kluczowe trendy i prognozy na 2018 rok. Postaramy się pokazać jakie podejście w tym zakresie ma globalny ekosystem start-up'ów. Bonusem będzie klasyczny 5 minutowy startupowy pitch-off.

Szymon Janicki

Co-founder , VP Sales and Marketing w HCM Deck, rozwiązaniu, które należy do grupy kapitałowej MyNetwork. Prelegent i uczestnik wielu krajowych i międzynarodowych konferencji poświęconych HR Tech. Doradzał przy wdrażaniu technologii HR w takich firmach jak Allianz, Leroy Merlin, GE. Prywatnie mąż i ojciec dwóch synów.

12:55-13:05

Candidate experience zaczyna się na... Gowork.pl?

13:05-13:10

Zakończenie I CZĘŚCI

CZĘŚĆ II - WARSZTATY


13:10-13:45

Lunch dla uczestników mini-warsztatów

13:45-16:45

Gry szkoleniowe w praktyce

Gry szkoleniowe to nowoczesne i skuteczne narzędzie do rozwoju kompetencji pracowników różnych organizacji, dzięki wykorzystaniu doświadczenia i zabawy w nauce. Ze względu na ciekawą fabułę, uczestnicy w bardzo naturalny sposób angażują się w grę, dzięki czemu można zaobserwować ich typowe zachowania w podobnych sytuacjach biznesowych. Presja czasu i współzawodnictwo dodatkowo uwypuklają najczęściej stosowane strategie radzenia sobie w symulowanych sytuacjach. Możliwość doświadczenia przez uczestników swojego typowego postępowania podczas sytuacji będącej wyzwaniem, w bezpiecznym otoczeniu jakim jest gra, stwarza podstawę i okazję do pozytywnych zmian w postawie każdego z uczestników.

Zalety wykorzystania gier szkoleniowych:
• Zaangażowanie emocjonalne zwiększające siłę doświadczeń uczestników,
• Możliwość praktycznego zastosowania wiedzy,
• Wielowymiarowość zastosowań – jedna gra może pokazać szereg aspektów, kompetencji, wyzwań do zaadresowania przez trenera lub menedżera,
• Integracja uczestników.
Zapraszamy do udziału w warsztatach! Zobaczysz efektywne gry szkoleniowe w praktyce, wymienisz się doświadczeniami oraz zaczerpniesz inspiracji do własnego rozwoju.

Spotkanie zaplanowane jest w formie rozgrywek gier szkoleniowych wraz z prezentacją krótkich modułów merytorycznych, powiązanych z prezentowaną grą.

Agnieszka Karolak

Trener biznesu, Dyrektor ds. Szkoleń w Akademii Gier.

Współpraca z gazetą Sens i wydawnictwami branżowymi: konferencje Rzeczpospolita, Gazeta Finansowa, Kwartalnik Doradcy Zawodowego, prelegentka konferencji branżowych.
Posiada doświadczenie w projektowaniu i prowadzeniu: szkoleń, warsztatów, moderowania dyskusji, współprowadzenia grup oraz rozwojowych sesji indywidualnych, projektów HR (oceny 360, AC/DC, zarządzanie projektami szkoleniowymi), zgodnie z najwyższymi kryteriami etyki zawodowej.
Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej: Wydziału Społecznej Psychologii Klinicznej oraz Wydziału Socjologii. Dyplomowany Trener Biznesu – Akademia LAB.
Absolwentka rocznego programu szkoleniowo – stażowego „Vademecum Psychologa Praktyka” – Grupa Synapsis, oraz ponad rocznego Stażu zawodowego w zespole terapeutycznym Grupa Synapsis (praca w intensywnym kontakcie z klientem).
Posiada doświadczenie na kierowniczym stanowisku w Spółce z o.o. – Wiceprezes Zarządu ADD Polska Sp. z o.o.
Mocne strony:
• koncentracja na potencjale klienta i organizacji,
• wysokie umiejętności analityczne, diagnozowanie problemów i ich przyczyn a także rozwiązywanie problemów (wiedza akademicka i doświadczenie biznesowe),
• umiejętność pracy z trudnymi sytuacjami i emocjami,
• znajomość, stosowanie w praktyce i przekonanie o skuteczności aktywizujących metod pracy z ludźmi,
• duży zasób wiedzy z zakresu psychologii i socjologii organizacji, socjologii zarządzania.

Michał Obszarski

Menadżer biznesu, projektant gier szkoleniowych, konsultant biznesu, Prezes Zarządu Akademia Gier.

Menadżer biznesu z doświadczeniem w sektorze bankowym i consumer finance, w szczególności w zarządzaniu obszarem IT, audytu wewnętrznego i funkcji Compliance; pasjonat gier i procesu gamifikacji.
• Absolwent Szkoły Głównej Handlowe; absolwent studiów z zarządzania Executive MBA;
• Doświadczenie w organizacji i zarządzaniu funkcją IT zorientowaną na realizację strategii biznesowej;
• Praktyk w obszarze budowania i zarządzania zespołami ludzkimi;
• Doświadczenie we wdrażaniu i usprawnianiu procesów biznesowych;
• Współzałożyciel i prezes zarządu Akademia Gier – wyspecjalizowanej w projektowaniu I wdrażaniu efektywnych gier szkoleniowych oraz programów szkoleniowych wspieranych narzędziami opartymi o grywalizację.

PARTNERZY

inline-title
Aktualności
  • RAPORT #TrendyHR_2017

    Dowiedz się, jakie są potrzeby społeczności profesjonalistów HR w Polsce! http://www.hrnews.pl/Trendy-HR-2017.aspx

  • x