Gdańsk

Cała Naprzód, ul. Tokarska 21/25

TEAM POWER – nowe metody angażowania i pobudzania innowacyjności

REJESTRACJA I CENY

środa 22.11.2017

W dobie ciągłej zmienności i nieprzewidywalności rynków, mit kompletnego przywódcy stracił rację bytu na rzecz zdolności do współpracy i gotowości do ciągłej nauki, obejmującej nie tylko liderów, ale też menedżerów i pracowników firmy. Zarządzanie zespołem wymaga bycia elastycznym, gotowym na dynamiczne zmiany oraz różne oczekiwania pracowników. Podczas spotkania pokażemy, jak wykrzesać „team spirit” i pobudzić ludzi do szukania innowacyjnych rozwiązań. Będziecie z nami?

CZĘŚĆ I


08:30-09:00

REJESTRACJA & PORANNA KAWA & NETWORKING

09:00-09:05

POWITANIE I WPROWADZENIE DO TEMATU | JOANNA PIETRZAK & MAGDA GARSTKA, STUDIO WIEDZY

09:05 – 09:50

POWER TEAM - POZNAJ MOC ZAANGAŻOWANIA I ZBUDUJ DRUŻYNĘ SUPERBOHATERÓW!

Świat przyspiesza i staje się coraz bardziej złożony. W pojedynkę trudno sprostać wyśrubowanym wymaganiom biznesowym. Jedyną odpowiedzią jest budowanie ZAANGAŻOWANYCH ZESPOŁÓW - pełnych różnorodnych talentów, zwinnych, kreatywnych i gotowych sięgać po NIEMOŻLIWE.
Nasza błyskawiczna metoda nauki wciągnie Cię od pierwszych sekund. Podczas spotkania dowiesz się, jak krok po kroku budować ZAANGAŻOWANE POWER TEAMy.
Sprawdź:
• jak wspierać liderów, aby tworzyli angażującą kulturę opartą o POWER TEAMy
• jak działa GPS zespołowy i co zrobić, aby tworzyć samosterujące się zespoły
• jak zarządzać różnorodnością tak, aby dodawać zespołom skrzydeł!
Pozwól nam się zainspirować. Poznaj naszą supermoc angażowania!

Sławek Błaszczak

Współzałożyciel 4Results, od 9 lat kieruje spółką jako Prezes Zarządu. Sławek dba szczególnie o to, by efekty pracy z ludźmi przekładały się na realizację celów po stronie klientów. Znany w 4Results z doskonałej pamięci i skuteczności prowadzonych działań, czuwa nad jakością realizowanych wdrożeń. Specjalizuje się w rozwijaniu kompetencji zarządczych, wspieraniu trudnych dla organizacji zmian, problematyce zarządzania zmianą oraz w modelowaniu kultur organizacyjnych. W szczególności pracuje z klientami nad podnoszeniem ich efektywności operacyjnej poprzez zaangażowanie kapitału ludzkiego, jego rozwijanie oraz usprawnianie zarządzania.
Sławek, pokonuje setki kilometrów rozmawiając przez telefon, jest w wiecznym ruchu. To człowiek wielu talentów - śpiewa i gra na gitarze. Jest zapalonym wędkarzem. Pracowników rozpieszcza własnoręcznie pieczonym chlebem - jego "Kromka Zdrowia" stała się rozpoznawalna nawet wśród klientów.
Jest współautorem koncepcji Przywództwa Angażującego i metody aktywizacji pracowników 4Q&Check. Współautor książki "Angażujący Lider".

Ewa Błaszczak

Partner Zarządzająca odpowiadająca za rozwój oferty 4Results w obszarach rozwoju kompetencji menedżerów i pracowników, doskonalenia zarządzania oraz wsparcia działań HR w organizacjach. Ewa lubi ułatwiać życie - swoje i innych. Śledzi światowe trendy i badania w dziedzinie angażującego zarządzania, aby następnie testować je oraz adaptować w polskich realiach. Posiada wieloletnie doświadczenie trenerskie oraz coachingowe w obszarze doskonalenia menedżerów, kształcenia przywódców i liderów. W pracy trenera wykorzystuje szereg narzędzi diagnostycznych.
Ma bzika na punkcie Kolorów (także tych w szafie), Agile i Design Thinking. Kocha kawę, dobre jedzenie i jazdę konną. Marzy o studiach z innowacyjności na Stanford University oraz o przyłączeniu się do Sheryl Sandberg, by wspólnie uruchamiać potencjał kobiet do zarządzania.
Autorka książki "Kolory, czyli prosta instrukcja obsługi człowieka", współautorka książki "Angażujący Lider".

09:50 – 10:25

Jak dobre STORY może zainspirować i zaangażować zespół?

Jak zbudować przekaz, aby stał się historią? Kiedy warto skorzystać z opowiedzenia historii? Jakie techniki i narzędzia opowiadania historii warto zastosować? Czy storytelling w HR ma rację bytu? Na te i inne pytania odpowiemy podczas wystąpienia.

Darek Dobrzyniecki

Przedsiębiorca, business developer, konsultant, trener. Partner Zarządzający / Wiceprezes Zarządu w Persona GLOBAL Polska.

Na co dzień zajmuje się albo projektowaniem i wdrażaniem zmian uwarunkowań systemowych oraz postaw, zachowań i nawyków pracowników (przede wszystkim menedżerów), mających na celu rozwój efektywności i wydajności biznesu klientów, albo rozwijaniem któregoś z własnych projektów biznesowych. Specjalizuje się w obszarach sprzedaży, zarządzania sprzedażą, a także przywództwa, skuteczności menedżerskiej i zarządzania zmianą.

Inspirują go zarówno szaleni naukowcy, odważnie łamiący status quo, charyzmatyczni przywódcy, skuteczni menedżerowie, wybitni przedsiębiorcy, filozofowie integralni, mistycy, żołnierze jednostek specjalnych i ich dowódcy, sportowcy oraz dzieci, wiecznie ciekawe świata i innych ludzi.

Pasjonuje się holistycznym podejściem do człowieka, w tym psychologią integralną, wpływem myślenia oraz sposobu odżywiania na życie i zdrowie, kuchnią wegetariańską, jogą, żeglarstwem a ostatnio także bieganiem.

Prywatnie szczęśliwy, spełniony mężczyzna. Na ścieżce swojego rozwoju wspierany przez życiową i biznesową partnerkę oraz dwójkę dzieci, których obecność zachęca niemal każdego dnia do zadawania sobie fundamentalnych pytań.

10:25-10:40

Przerwa kawowa & networking

10:40-11:15

Czas na zdrowy zespół!

„To nie finanse, ani strategia, ani technologia, ale właśnie praca zespołowa jest decydującym czynnikiem przewagi konkurencyjnej – zarówno dlatego, że jest tak potężna i wszechmocna, jak i dlatego, że występuje tak rzadko.” (P. Lencioni)
Jak zadbać o zdrowie zespołu? Jego ciało, umysł i duszę? Jak budować zespoły trwałe, przedsiębiorcze, odpowiedzialne, samoregulujące się? Jakie choroby toczą zespoły? Jak im zapobiegać? Jaka jest w tym rola liderów i HR?
W menu:
• studia przypadków z polskiego rynku
• sprawdzone narzędzia
• mnóstwo pozytywnej inspiracji!

Radek Ruciński

• Inspirator, mentor, prowokator, konsultant i szkoleniowiec. Partner w firmie Time for Team. Rozwija firmy, zespoły i liderów poprzez projekty doradcze i wdrożeniowe, warsztaty, szkolenia. Pomaga wdrażać zmiany w organizacjach.
• W biznesie działa od 1993r. Ma doświadczenie praktyczne w: zarządzaniu zespołami i projektami, wdrażaniu zmian, oraz marketingu i sprzedaży, m.in. przez 5 lat zarządzał wdrożeniem zmian w kilku spółkach grupy Nestle.
• Uwielbia terenową jazdę na rowerze, czerwone wino i frytki. Na co dzień inspirują go zachowania ludzi, przyroda, różnorodne lektury i filmy.

11:15-11:30

Przerwa kawowa & networking

11:30-12:05

O przywództwie, które angażuje

Podczas spotkania zmierzymy się z transformacją jaka zachodzi w przywództwie. Odpowiemy sobie na pytanie, kim jest lider w dzisiejszych czasach, a także spróbujemy spojrzeć na przywództwo, jak
„na coś” do czego jest powołany każdy z pracowników. Zastanowimy się, co to tak naprawdę oznacza i w jaki sposób tę kompetencje wydobyć u każdego członka organizacji. Jest ona elitarna czy może egalitarna? W naszych rozważaniach zainspirujemy się Kanbanem- zwinnym podejściu mającym zastosowanie, nie tylko w produkcji, IT ale i w innych branżach. Będzie o ewolucji jako drodze ku lepszemu i zaangażowaniu pracowników w działania zorientowane na usprawnienia. Zapraszam!

Magdalena Brauer

Socjolog z wykształcenia i zamiłowania. Doświadczony trener i HR Manager. Laureatka nagrody OSOBOWOŚĆ HR. Przywództwo, zespołowość to zagadnienia, które przyprawiają o ją o przysłowiowy „błysk w oku”. Oddana idei zwinności (biznesowy i życiowy „be Agile” ), na co dzień realizująca założenia „brzytwy Ockhama”. Co finalnie składa się na postawę życiową, by nie mnożyć bytów ponad potrzeb. W zmianie upatruje szans i a najgenialniejszym przepisem na start, uznaje kanbanową zasadę „zacznij z tym co masz”.

12:05-12:30

Trendy 2018: technologie HR w rozwoju i zaangażowaniu pracowników oraz co możesz z nimi zrobić. Bonus: 5 min. start-up pitch.

Podczas prezentacji postaramy się opisać jak wygląda landscape innowacyjnych rozwiązań HR, Jakie są kluczowe trendy i prognozy na 2018 rok. Postaramy się pokazać jakie podejście w tym zakresie ma globalny ekosystem start-up'ów. Bonusem będzie klasyczny 5 minutowy startupowy pitch-off.

Darek Rak

Head of Growth w HCM Deck, rozwiązaniu, które należy do grupy kapitałowej MyNetwork. Prelegent i uczestnik wielu krajowych i międzynarodowych konferencji poświęconych HR Tech. Od ponad 9 lat doradza przy wdrażaniu technologii HR w takich firmach jak Allianz, Leroy Merlin, GE, ING, SCB.

12:30-12:40

CANDIDATE EXPERIENCE ZACZYNA SIĘ NA... GOWORK.PL?

12:40-12:45

ZAKOŃCZENIE I CZĘŚCI

CZĘŚĆ II - WARSZTATY


12:45-13:25

Lunch

13:25-16:25

Gry szkoleniowe w praktyce

Gry szkoleniowe to nowoczesne i skuteczne narzędzie do rozwoju kompetencji pracowników różnych organizacji, dzięki wykorzystaniu doświadczenia i zabawy w nauce. Ze względu na ciekawą fabułę, uczestnicy w bardzo naturalny sposób angażują się w grę, dzięki czemu można zaobserwować ich typowe zachowania w podobnych sytuacjach biznesowych. Presja czasu i współzawodnictwo dodatkowo uwypuklają najczęściej stosowane strategie radzenia sobie w symulowanych sytuacjach. Możliwość doświadczenia przez uczestników swojego typowego postępowania podczas sytuacji będącej wyzwaniem, w bezpiecznym otoczeniu jakim jest gra, stwarza podstawę i okazję do pozytywnych zmian w postawie każdego z uczestników.

Zalety wykorzystania gier szkoleniowych:
• Zaangażowanie emocjonalne zwiększające siłę doświadczeń uczestników,
• Możliwość praktycznego zastosowania wiedzy,
• Wielowymiarowość zastosowań – jedna gra może pokazać szereg aspektów, kompetencji, wyzwań do zaadresowania przez trenera lub menedżera,
• Integracja uczestników.

Zapraszamy do udziału w warsztatach! Zobaczysz efektywne gry szkoleniowe w praktyce, wymienisz się doświadczeniami oraz zaczerpniesz inspiracji do własnego rozwoju.

Spotkanie zaplanowane jest w formie rozgrywek gier szkoleniowych wraz z prezentacją krótkich modułów merytorycznych, powiązanych z prezentowaną grą.

Agnieszka Karolak

Trener biznesu, Dyrektor ds. Szkoleń w Akademii Gier.

Współpraca z gazetą Sens i wydawnictwami branżowymi: konferencje Rzeczpospolita, Gazeta Finansowa, Kwartalnik Doradcy Zawodowego, prelegentka konferencji branżowych.
Posiada doświadczenie w projektowaniu i prowadzeniu: szkoleń, warsztatów, moderowania dyskusji, współprowadzenia grup oraz rozwojowych sesji indywidualnych, projektów HR (oceny 360, AC/DC, zarządzanie projektami szkoleniowymi), zgodnie z najwyższymi kryteriami etyki zawodowej.
Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej: Wydziału Społecznej Psychologii Klinicznej oraz Wydziału Socjologii. Dyplomowany Trener Biznesu – Akademia LAB.
Absolwentka rocznego programu szkoleniowo – stażowego „Vademecum Psychologa Praktyka” – Grupa Synapsis, oraz ponad rocznego Stażu zawodowego w zespole terapeutycznym Grupa Synapsis (praca w intensywnym kontakcie z klientem).
Posiada doświadczenie na kierowniczym stanowisku w Spółce z o.o. – Wiceprezes Zarządu ADD Polska Sp. z o.o.
Mocne strony:
• koncentracja na potencjale klienta i organizacji,
• wysokie umiejętności analityczne, diagnozowanie problemów i ich przyczyn a także rozwiązywanie problemów (wiedza akademicka i doświadczenie biznesowe),
• umiejętność pracy z trudnymi sytuacjami i emocjami,
• znajomość, stosowanie w praktyce i przekonanie o skuteczności aktywizujących metod pracy z ludźmi,
• duży zasób wiedzy z zakresu psychologii i socjologii organizacji, socjologii zarządzania.

Michał Obszarski

Menadżer biznesu, projektant gier szkoleniowych, konsultant biznesu, Prezes Zarządu Akademia Gier.

Menadżer biznesu z doświadczeniem w sektorze bankowym i consumer finance, w szczególności w zarządzaniu obszarem IT, audytu wewnętrznego i funkcji Compliance; pasjonat gier i procesu gamifikacji.
• Absolwent Szkoły Głównej Handlowe; absolwent studiów z zarządzania Executive MBA;
• Doświadczenie w organizacji i zarządzaniu funkcją IT zorientowaną na realizację strategii biznesowej;
• Praktyk w obszarze budowania i zarządzania zespołami ludzkimi;
• Doświadczenie we wdrażaniu i usprawnianiu procesów biznesowych;
• Współzałożyciel i prezes zarządu Akademia Gier – wyspecjalizowanej w projektowaniu I wdrażaniu efektywnych gier szkoleniowych oraz programów szkoleniowych wspieranych narzędziami opartymi o grywalizację.

PARTNERZY

inline-title
Aktualności
  • RAPORT #TrendyHR_2017

    Dowiedz się, jakie są potrzeby społeczności profesjonalistów HR w Polsce! http://www.hrnews.pl/Trendy-HR-2017.aspx

  • x