Warszawa

EY Academy of Business, Al. Armii Ludowej 26, Warszawa

REthinking HR – bliżej człowieka, bliżej biznesu

REJESTRACJA I CENY

Promujemy ideę „otwartej agendy” – chcemy, aby wydarzenie odpowiadało Waszym oczekiwaniom
i potrzebom. Zachęcamy do zgłaszania swoich tematów i case’ów oraz zadawania pytań naszym prelegentom – odpowiedzi padną na śniadaniu!

KONTAKT

środa 27.02.2019

.

CZĘŚĆ I


08:30-09:00

Rejestracja & poranna kawa & networking

09:00-09:05

Powitanie i wprowadzenie do tematu | Mateusz Stefanowicz Studio Wiedzy

09:05 – 09:35

Buty dla szewca, czyli budowanie zaufania do profesjonalistów HR w biznesie

Dowiesz się:
- dlaczego liderzy HR potrzebują klarownej ścieżki zawodowej, umożliwiającej profesjonalny rozwój?
- dlaczego ustrukturyzowanie kwalifikacji branżowych jest ważne dla zarządzających biznesem?
- na co praktycznie przekłada się stworzenie standardów kompetencji dla branży HR?

Małgorzata Prasał-Wroniewicz

HRM Poland & Europe Finance EPIS Division w ABB. W HR pracuje od 2002 roku. Jej zawodowe motto to słowa Jacka Walkiewicza: „Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to jest w życiu luksus.”. W pracy zawodowej najbardziej interesuje ja tworzenie i zmiana kultur organizacyjnych (mission based teams), leadership oparty na wartościach, talent management, a jej kluczowe eksperckie kompetencje to talent management, wspieranie zaangażowania oraz HR w czasie fuzji i przejęć. Poza pracą chętnie odbywa podróże kulinarne w różne strony świata i – jako mama dwóch fanów piłki nożnej – kibicuje podczas meczów piłkarskich. Członkini HR Influencers.

Zapraszam na mój

09:35 – 10:05

Budowanie kultury KAIZEN

Dowiesz się:

-jak skutecznie przygotować się do przyszłości?
-czym jest Organizacja ucząca się w praktyce i skąd się bierze KAIZEN?
-jak na co dzień przeciwdziałać rutynie w działaniach zawodowcach

Poznasz:

-kilka biznesowych przykładów, które uczą nas, że można przespać swój sukces.
-siłe „5 Why”.

Ewa Opolska

Przeprowadza firmy i ludzi przez zmiany, szkoląc i prowadząc projekty rozwojowe. Jest doświadczonym trenerem w obszarze szkoleń menedżerskich. Realizuje dłuższe cykle (akademie menedżerskie, programy talentowe), wspierające konkretne cele biznesowe. Jej pasją zawodową jest uczenie praktycznego zastosowania narzędzi budowania współpracy w firmie i technik kreatywnego rozwiązywania problemów. Od ponad 15 lat współpracuje z EY Academy of Business.

10:05-10:25

Przerwa kawowa & przekąskowa

10:25 – 10:55

Angażujący menedżer: jak porwać pracowników w czasach VUCA

Dowiesz się:

-czym jest nowe przywództwo: Inteligencja emocjonalna lidera w czasach VUCA
-jak w pełni wykorzystać potencjał: efektywność i energia osobista menedżera
-jak zarządzić zespołem 3.0: Zwinne przywództwo, zarządzanie różnorodnością

Sławomir Błaszczak

Odpowiadam za strategię 4Results, rozwój produktów, nowe kierunki rozwojowe. We współpracy z klientami ogromną satysfakcję czerpię z prowadzenia warsztatów strategicznych, budowania wspólnej wizji, uruchamiania energii do nowych przedsięwzięć, stawiania ambitnych celów. Fascynują mnie nowe kierunki zarządzania związane z ciągle zmieniającym się rynkiem, VUCA TIME. Szukam metod na uruchamianie zespołów, budowanie skutecznych struktur przy stale zmieniających się warunkach na rynku: zmiany demograficzne, oczekiwania klientów, dynamiczna konkurencja itd. Pytanie, na które stale szukam odpowiedzi, to jak w dzisiejszych czasach budować zaangażowane zespoły.

Moje doświadczenie obejmuje 20 lat pracy w obszarze rozwoju kompetencji kadr kierowniczych wyższego i średniego szczebla w firmach wiodących na polskim rynku. Pełniłem funkcję menedżera, trenera, coacha, mentora i wykładowcy. Przez 14 lat kierowałem Grupą 4Results. Wcześniej, przez okres 5 lat, byłem liderem projektów rozwojowych w firmie House of Skills.

Posiadam certyfikaty lidera zmian i kształtowania kultury organizacyjnej (ITIM), Coacha ICC, Biznes Coacha ICC, Superwizora ICC, Trenera Grupowego (WSPS/LP) oraz Extended Disc. Jestem także trenerem Akademii Psychologii Przywództwa przy Politechnice Warszawskiej. Ukończyłem SGH.

Realizowałem projekty m.in. dla firm: Agros Nova, Aviva, BZ WBK, Carlsberg, Cemex, Citibank, Colgate–Palmolive, Danone, Energa, Ernst&Young, Gillette, Grupa Lotos, HP, IKEA, Johnson&Johnson, Kamis, Kraft Foods, Kruszwica, Media Saturn, Medicover, Nestle, Orange/TP, Philips Lighting, PKN Orlen, PKO BP, Samsung, PZU, Pracuj.pl, ING.

Arkadiusz Grochala

Od ponad 20 lat jestem związany z obszarem zarządzania organizacjami, miękkiego HR i komunikacji korporacyjnej. W obszarze komunikacji korporacyjnej specjalizuję się w komunikacji okresu zmian oraz strategiach Employer Branding. Mam na swoim koncie projektowanie i prowadzenie nieszablonowych, szytych na miarę projektów z zakresu komunikacji mergerowej, wewnętrznej i zewnętrznej oraz wdrażanie innowacyjnych kanałów komunikacji. Swoje doświadczenie zdobywałem w wielu branżach: farmaceutycznej, szkoleniowej, budowlanej, telekomunikacyjnej i bankowej. Pełniłem m.in. funkcję Dyrektora ds. Komunikacji i Wizerunku Pracodawcy w Alior Banku S.A. Wcześniej, związany byłem z rynkiem telekomunikacyjnym, gdzie w Netia S.A. pracowałem jako Dyrektor ds. Komunikacji, Szkoleń i Rozwoju. Doświadczenie zawodowe zdobywałem również na rynku budowlanym (Opoczno SA) oraz farmaceutycznym (Sanofi-Aventis) zarządzając obszarami komunikacji i rozwoju pracowników.

W pracy trenera specjalizuję się w projektach i warsztatach z zakresu budowania i wzmacniania kultury organizacyjnej, strategii firmowej, komunikacji, Employer Brandingu, zarządzania zmianą, wdrażania procesów HR, a także zarządzaniu zespołem, rozwijaniu kompetencji menadżerskich i przywództwa. Jestem absolwentem Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, ukończyłem także Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na Akademii L. Koźmińskiego, Public Relations na SGH, London School of Public Relations oraz Szkołę Trenerów Biznesu TROP.

Jestem wykładowcą Akademii L. Koźmińskiego, coachem (ICF) oraz certyfikowanym konsultantem narzędzi rekrutacyjnych i badań kompetencji zawodowych (Targeted Selection Administration, Facet5, ManagerView360, ExecutiveView360).

Zapraszam na mój

10:55 – 11:25

„Doświadczenie” – najważniejsze słowo w słowniku HR-owca?

Dowiesz się:

- jak budować ekosystem integrujący zaangażowanie, kulturę i zarządzanie wydajnością?
- jak tworzyć więzi z potencjalnymi i obecnymi pracownikami?
- jak mierzyć działania związane z „employee experience”?

11:25-11:40

Przerwa kawowa & przekąskowa

11:40-12:10

Komunikacja wewnętrzna – DO's & DON'Ts.

Dowiesz się:

- jak zdefiniować cele strategii komunikacji wewnętrznej?
- jak określić i scharakteryzować grupy docelowe?
- jak wykorzystać komunikację nieformalną w komunikacji wewnętrznej?
- jak dobrać odpowiednie narzędzia?
- jakie są najczęściej popełniane błędy w komunikacji wewnętrznej?

12:10-12:40

Workshop Table

- praca warsztatowa stanowiąca pogłębioną wymianę doświadczeń między praktykami,
- możliwość wyboru obszaru bliskiego Twoim wyzwaniom, problemom czy zainteresowaniom
- moderacja dyskusji przez eksperta/ autorytet w danej dziedzinie

12:40-12:55

Zakończenie & losowanie nagród

CZĘŚĆ II - WARSZTATY


12:55-13:25

Lunch dla uczestników warsztatów

13:25-16:00

Konstruktywny Feedback- nie taki straszy jak Ci się wydaje.

Dowiesz się:
- jak udzielić poprawnie informacji zwrotnej z zmierzonym skutkiem?
- jakich narzędzi feedbackowych używać w danej sytuacji?
- jak angażować poprzez informacje zwrotne?

Bonus -> moduł trudnych sytuacji – Różnice pokoleniowe X,Y,Z.
Praca na przykładach.

Arkadiusz Grochala

Od ponad 20 lat jestem związany z obszarem zarządzania organizacjami, miękkiego HR i komunikacji korporacyjnej. W obszarze komunikacji korporacyjnej specjalizuję się w komunikacji okresu zmian oraz strategiach Employer Branding. Mam na swoim koncie projektowanie i prowadzenie nieszablonowych, szytych na miarę projektów z zakresu komunikacji mergerowej, wewnętrznej i zewnętrznej oraz wdrażanie innowacyjnych kanałów komunikacji. Swoje doświadczenie zdobywałem w wielu branżach: farmaceutycznej, szkoleniowej, budowlanej, telekomunikacyjnej i bankowej. Pełniłem m.in. funkcję Dyrektora ds. Komunikacji i Wizerunku Pracodawcy w Alior Banku S.A. Wcześniej, związany byłem z rynkiem telekomunikacyjnym, gdzie w Netia S.A. pracowałem jako Dyrektor ds. Komunikacji, Szkoleń i Rozwoju. Doświadczenie zawodowe zdobywałem również na rynku budowlanym (Opoczno SA) oraz farmaceutycznym (Sanofi-Aventis) zarządzając obszarami komunikacji i rozwoju pracowników.

W pracy trenera specjalizuję się w projektach i warsztatach z zakresu budowania i wzmacniania kultury organizacyjnej, strategii firmowej, komunikacji, Employer Brandingu, zarządzania zmianą, wdrażania procesów HR, a także zarządzaniu zespołem, rozwijaniu kompetencji menadżerskich i przywództwa. Jestem absolwentem Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, ukończyłem także Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na Akademii L. Koźmińskiego, Public Relations na SGH, London School of Public Relations oraz Szkołę Trenerów Biznesu TROP.

Jestem wykładowcą Akademii L. Koźmińskiego, coachem (ICF) oraz certyfikowanym konsultantem narzędzi rekrutacyjnych i badań kompetencji zawodowych (Targeted Selection Administration, Facet5, ManagerView360, ExecutiveView360).

Zapraszam na mój

Izabela Kazimierska

Dyrektor merytoryczny, trener 4Results
Doświadczenie biznesowe zdobywałam pracując ponad 12 lat w międzynarodowych korporacjach takich jak RJR Tobacco, Polpharma, Janssen – Cilag i Sandoz Polska.


Od 2009 r. pracuję jako trener oraz coach. Specjalizuję się w szkoleniach z zakresu rozwoju kompetencji liderskich i wdrażania zmian w organizacjach. Prowadzę szkolenia i warsztaty w obszarach przywództwa i zarządzania, negocjacji oraz rozwiązywania konfliktów. Rozwijam i szkolę trenerów i coachów. W 4Results jestem odpowiedzialna za stronę merytoryczną projektów i szkoleń. Specjalizuję się w udzielaniu Klientom kompleksowego wsparcia w realizacji projektów związanych z rozwojem kompetencji miękkich.

Z wykształcenia jestem prawnikiem. Ukończyłam studia podyplomowe z zakresu Przedsiębiorczości (SGH) oraz Pedagogiki (UW). Jestem absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu i Szkoły Coachingu Menadżerskiego w firmie Moderator. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Kompetencje w obszarze pracy indywidualnej z klientami doskonaliłam w nurcie skoncentrowanym na rozwiązaniach – Brief Solution Focused Therapy. Jestem certyfikowanym konsultantem z zakresu Oceny LVI 360® Kaplan DeVries Inc. Posiadam uprawnienia mediatora sądowego – Certyfikat European Negotiation & Mediation Academy. Jestem mediatorem stałym w Sądzie Okręgowym w Warszawie.

Jako konsultant/trener pracowałam m.in. dla: Bank Pocztowy, Biella, Bims Plus, Budimex, Cemex, CNOS Garden, CSF Poland, Ellert, Enea, Energa, Hochland, Iglotex, ING, Korona, Kancelaria Ożóg i Wspólnicy, Kraft Foods, Lotos Asfalt, Lotos Oil, Mago, Media Saturn, MGL, Medicover, Mondi Świecie, Napollo, Nestle, Narodowy Fundusz Zdrowia, Orlen, Polfarmex, PKOBP, PSE, PZU, Raben, Real, Sanofii, Sygnity, Stowarzyszenie Interim Managment, Wyższa Szkoła Biznesu w Pile, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Związek Pracodawców Polskich.

Zapraszam na mój

PARTNERZY

inline-title
Aktualności
x