Wrocław

Hotel INVITE, Hubska 54

REthinking HR – bliżej człowieka, bliżej biznesu

REJESTRACJA I CENY

Promujemy ideę „otwartej agendy” – chcemy, aby wydarzenie odpowiadało Waszym oczekiwaniom
i potrzebom. Zachęcamy do zgłaszania swoich tematów i case’ów oraz zadawania pytań naszym prelegentom – odpowiedzi padną na śniadaniu!

KONTAKT

wtorek 24.09.2019

Dynamicznie zmieniający się rynek pracy oraz wciąż namnażające się wyzwania sprawiają,  że HR-owcy nie mogą narzekać na brak adrenaliny w swojej codziennej pracy. Wręcz przeciwnie – ich rola jest bardziej interdyscyplinarna niż jeszcze 10 lat temu. Nasze wydarzenie pozwoli przejrzeć się Wam – osobom odpowiedzialnym za najcenniejszy kapitał firmy – w branżowym lustrze.

CZĘŚĆ I


08:30-09:00

Rejestracja & poranna kawa & networking

09:00-09:10

Cześć! Wprowadzenie do tematu | Joanna Pietrzak, Agencja Grow

09:10 – 09:40

Laboratorium HR, czyli organizacji portret własny

Dowiesz się:

- co i jak badać
- jak tworzyć programy HR oparte o wyniki badań lub analiz
- jak zmierzyć skuteczność programów i strategii HR

Arek Kamiński

HR Services Lead, MC2 Innovations.
Z wykształcenia psycholog społeczny. W MC2 Innovations odpowiada za projekty i procesy z obszaru HR a także za rozwój platformy Carrotspot w tym obszarze. Ekspert ds. budowania strategii zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji, certyfikowany asesor (AC/DC) oraz HRBP. Wieloletni manager i dyrektor dopowiadający za procesy personalne. Z sukcesem realizował innowacyjne projekty rekrutacyjne i rozwojowe przyciągając talenty do organizacji w takich obszarach jak IT, prawo i administracja, badania i rozwój. Tworzył również zespoły projektowe w bardzo specyficznych obszarach np. biologii molekularnej i cyberbezpieczenstwa. Od ponad 10 lat badacz organizacji i postaw pracowników. Zwolennik wykorzystywania narzędzi psychometrycznych w HR. Swoje doświadczenie badawcze zdobywał również realizując liczne badania z zakresu psychologii zachowań konsumenckich analizując zwyczaje zakupowe polskich konsumentów oraz analizując działania przedsiębiorców w obszarze konkurencji. Prywatnie miłośnik sportów ekstremalnych, snowboardu, windsurfingu oraz wypraw offroad.

Zapraszam na mój

09:40 - 10:10

W jaki sposób zwiększyć efektywność dotychczasowych metodologii w działaniach HR?

Dowiesz się:

- jak firmy z listy Fortune 500 wykorzystują formułę wyzwań jako podstawę swojego sukcesu w rekrutacji talentów
- jak wyzwania rekrutacyjne efektywnie wpływają na zmiany w branży HR
- „Snap Challenge” w praktyce - warsztaty z nagrodami!

Anna Swies

New Business Manager w ChallengeRocket.
Dyrektor z globalnym doświadczeniem i międzynarodowymi sukcesami w rozwoju modeli biznesowych i budowaniu zespołów. Posiada doświadczenie w branży projektowej B2B / B2C, pracy nad produktem oraz pozyskiwaniu talentów. Ambasadorka zaangażowanego i innowacyjnego podejścia do zarządzania projektami zorientowanymi na potrzeby biznesu.

Zapraszam na mój

10:10-10:40

Przerwa kawowa & przekąskowa

10:40-11:20

ANGAŻUJĄCY MENEDŻER: JAK PORWAĆ PRACOWNIKÓW W CZASACH VUCA

Dowiesz się:

-czym jest nowe przywództwo: Inteligencja emocjonalna lidera w czasach VUCA
-jak w pełni wykorzystać potencjał: efektywność i energia osobista menedżera
-jak zarządzić zespołem 3.0: Zwinne przywództwo, zarządzanie różnorodnością

Sławomir Błaszczak

Odpowiadam za strategię 4Results, rozwój produktów, nowe kierunki rozwojowe. We współpracy z klientami ogromną satysfakcję czerpię z prowadzenia warsztatów strategicznych, budowania wspólnej wizji, uruchamiania energii do nowych przedsięwzięć, stawiania ambitnych celów. Fascynują mnie nowe kierunki zarządzania związane z ciągle zmieniającym się rynkiem, VUCA TIME. Szukam metod na uruchamianie zespołów, budowanie skutecznych struktur przy stale zmieniających się warunkach na rynku: zmiany demograficzne, oczekiwania klientów, dynamiczna konkurencja itd. Pytanie, na które stale szukam odpowiedzi, to jak w dzisiejszych czasach budować zaangażowane zespoły.
Moje doświadczenie obejmuje 20 lat pracy w obszarze rozwoju kompetencji kadr kierowniczych wyższego i średniego szczebla w firmach wiodących na polskim rynku. Pełniłem funkcję menedżera, trenera, coacha, mentora i wykładowcy. Przez 14 lat kierowałem Grupą 4Results. Wcześniej, przez okres 5 lat, byłem liderem projektów rozwojowych w firmie House of Skills.

Zapraszam na mój

Arkadiusz Grochala

Od ponad 20 lat jestem związany z obszarem zarządzania organizacjami, miękkiego HR i komunikacji korporacyjnej. W obszarze komunikacji korporacyjnej specjalizuję się w komunikacji okresu zmian oraz strategiach Employer Branding. Mam na swoim koncie projektowanie i prowadzenie nieszablonowych, szytych na miarę projektów z zakresu komunikacji mergerowej, wewnętrznej i zewnętrznej oraz wdrażanie innowacyjnych kanałów komunikacji. Swoje doświadczenie zdobywałem w wielu branżach: farmaceutycznej, szkoleniowej, budowlanej, telekomunikacyjnej i bankowej. Pełniłem m.in. funkcję Dyrektora ds. Komunikacji i Wizerunku Pracodawcy w Alior Banku S.A. Wcześniej, związany byłem z rynkiem telekomunikacyjnym, gdzie w Netia S.A. pracowałem jako Dyrektor ds. Komunikacji, Szkoleń i Rozwoju. Doświadczenie zawodowe zdobywałem również na rynku budowlanym (Opoczno SA) oraz farmaceutycznym (Sanofi-Aventis) zarządzając obszarami komunikacji i rozwoju pracowników.

W pracy trenera specjalizuję się w projektach i warsztatach z zakresu budowania i wzmacniania kultury organizacyjnej, strategii firmowej, komunikacji, Employer Brandingu, zarządzania zmianą, wdrażania procesów HR, a także zarządzaniu zespołem, rozwijaniu kompetencji menadżerskich i przywództwa. Jestem absolwentem Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, ukończyłem także Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na Akademii L. Koźmińskiego, Public Relations na SGH, London School of Public Relations oraz Szkołę Trenerów Biznesu TROP.

Jestem wykładowcą Akademii L. Koźmińskiego, coachem (ICF) oraz certyfikowanym konsultantem narzędzi rekrutacyjnych i badań kompetencji zawodowych (Targeted Selection Administration, Facet5, ManagerView360, ExecutiveView360).

Zapraszam na mój

11:20 – 11:40

Rekruter Przyszłości

Dowiesz się:

- jakie konflikty będą kształtować rozwój kultury organizacyjnej
- u progu jakich rewolucji stoi branża HR i jak je wykorzystać
- jak będzie wyglądało zarządzanie przez delegowanie w czasach rozwoju sztucznej inteligencji

Piotr Mazek

Współpracuje z największymi korporacjami przy wielu projektach HR i odpowiada za biznesowy rozwój JoBot24, systemu rekrutacyjnego opartego o chatbota. Najważniejszym zadaniem w codziennej pracy jest zrozumienie wielu płaszczyzn problemów swoich Klientów, a co za tym idzie, szukanie rozwiązań i stałe analizowanie rynku. Fan nowoczesnego B2B, świata startupów i technologii.

Zapraszam na mój

11:40-12:10

ROZWÓJ DZIAŁU HR W MŁODYCH ORGANIZACJACH, CZYLI DO'S & DON'TS NA STARCIE - wymiana doświadczeń

Dowiesz się:
- czy budowa działu miękkiego HR w małej organizacji technologicznej to dobry pomysł?
- jeśli tak, to jakie procesy warto wprowadzić, a których na pewno unikać?
- jak pracować z zespołem, aby identyfikował się i czynnie brał udział w procesach HR?

Katarzyna Hudyma

Kieruje działem personalnym w jednej z najbardziej znanych w Polsce, młodych spółek technologicznych. Praca jest dla niej pasją, a inspiracją tzw. nastawienie Growth Mindset i i codzienne relacje międzyludzkie. Rozwija dział HR zgodnie z założeniem, że rezultat WIN-WIN osiąga się tylko wtedy, gdy możliwe jest spełnianie własnych aspiracji zawodowych przy jednoczesnej realizacji celów organizacji.

12:10-12:20

Zakończenie & losowanie nagród

CZĘŚĆ II - WARSZTATY


12:20-13:00

Lunch dla uczestników warsztatów

13:00-15:30

Konstruktywny Feedback - nie taki straszny, jak Ci się wydaje

Dowiesz się:
- jak udzielić poprawnie informacji zwrotnej z zmierzonym skutkiem?
- jakich narzędzi feedbackowych używać w danej sytuacji?
- jak angażować poprzez informacje zwrotne?

Bonus -> moduł trudnych sytuacji – Różnice pokoleniowe X,Y,Z.
Praca na przykładach.

Sławomir Błaszczak

Odpowiadam za strategię 4Results, rozwój produktów, nowe kierunki rozwojowe. We współpracy z klientami ogromną satysfakcję czerpię z prowadzenia warsztatów strategicznych, budowania wspólnej wizji, uruchamiania energii do nowych przedsięwzięć, stawiania ambitnych celów. Fascynują mnie nowe kierunki zarządzania związane z ciągle zmieniającym się rynkiem, VUCA TIME. Szukam metod na uruchamianie zespołów, budowanie skutecznych struktur przy stale zmieniających się warunkach na rynku: zmiany demograficzne, oczekiwania klientów, dynamiczna konkurencja itd. Pytanie, na które stale szukam odpowiedzi, to jak w dzisiejszych czasach budować zaangażowane zespoły.
Moje doświadczenie obejmuje 20 lat pracy w obszarze rozwoju kompetencji kadr kierowniczych wyższego i średniego szczebla w firmach wiodących na polskim rynku. Pełniłem funkcję menedżera, trenera, coacha, mentora i wykładowcy. Przez 14 lat kierowałem Grupą 4Results. Wcześniej, przez okres 5 lat, byłem liderem projektów rozwojowych w firmie House of Skills.

Zapraszam na mój

Arkadiusz Grochala

Od ponad 20 lat jestem związany z obszarem zarządzania organizacjami, miękkiego HR i komunikacji korporacyjnej. W obszarze komunikacji korporacyjnej specjalizuję się w komunikacji okresu zmian oraz strategiach Employer Branding. Mam na swoim koncie projektowanie i prowadzenie nieszablonowych, szytych na miarę projektów z zakresu komunikacji mergerowej, wewnętrznej i zewnętrznej oraz wdrażanie innowacyjnych kanałów komunikacji. Swoje doświadczenie zdobywałem w wielu branżach: farmaceutycznej, szkoleniowej, budowlanej, telekomunikacyjnej i bankowej. Pełniłem m.in. funkcję Dyrektora ds. Komunikacji i Wizerunku Pracodawcy w Alior Banku S.A. Wcześniej, związany byłem z rynkiem telekomunikacyjnym, gdzie w Netia S.A. pracowałem jako Dyrektor ds. Komunikacji, Szkoleń i Rozwoju. Doświadczenie zawodowe zdobywałem również na rynku budowlanym (Opoczno SA) oraz farmaceutycznym (Sanofi-Aventis) zarządzając obszarami komunikacji i rozwoju pracowników.

W pracy trenera specjalizuję się w projektach i warsztatach z zakresu budowania i wzmacniania kultury organizacyjnej, strategii firmowej, komunikacji, Employer Brandingu, zarządzania zmianą, wdrażania procesów HR, a także zarządzaniu zespołem, rozwijaniu kompetencji menadżerskich i przywództwa. Jestem absolwentem Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, ukończyłem także Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na Akademii L. Koźmińskiego, Public Relations na SGH, London School of Public Relations oraz Szkołę Trenerów Biznesu TROP.

Jestem wykładowcą Akademii L. Koźmińskiego, coachem (ICF) oraz certyfikowanym konsultantem narzędzi rekrutacyjnych i badań kompetencji zawodowych (Targeted Selection Administration, Facet5, ManagerView360, ExecutiveView360).

Zapraszam na mój

PARTNERZY

inline-title
Aktualności
x