Poznań

REthinking HR – bliżej człowieka, bliżej biznesu

REJESTRACJA I CENY

Promujemy ideę „otwartej agendy” – chcemy, aby wydarzenie odpowiadało Waszym oczekiwaniom
i potrzebom. Zachęcamy do zgłaszania swoich tematów i case’ów oraz zadawania pytań naszym prelegentom – odpowiedzi padną na śniadaniu!

KONTAKT

środa 15.05.2019

Transformuje się otaczający nas świat, ale też spojrzenie na funkcję HR-owca w organizacji, który powinien czuć biznes, przyciągać najlepszych, dbać o angażujące środowisko pracy. Rzeczywistość zmusza HR do wyjścia z komfortu funkcjonowania w „miękko ludzkich” schematach. Podczas spotkania będziemy mówić o konkretnych rozwiązaniach i trendach/ antytrendach, które już za chwilę staną się codziennością. Dołączysz?

CZĘŚĆ I


08:30-09:00

Rejestracja & poranna kawa & networking

09:00-09:05

Powitanie i wprowadzenie do tematu | Mateusz Stefanowicz Studio Wiedzy

09:05 – 09:35

Buty dla szewca, czyli budowanie zaufania do profesjonalistów HR w biznesie

Dowiesz się:

- dlaczego liderzy HR potrzebują klarownej ścieżki zawodowej, umożliwiającej profesjonalny rozwój?
- dlaczego ustrukturyzowanie kwalifikacji branżowych jest ważne dla zarządzających biznesem?
- na co praktycznie przekłada się stworzenie standardów kompetencji dla branży HR?

Natalia Dykiert

HR Manager z 8-letnim doświadczeniem w branży. Wybrała HR, ponieważ jest pasjonatką życia i ludzi, w których odnajduje napędzającą ją energię. Ulubione zagadnienia HR to rozwój osobisty ludzi (szczególnie liderów IT), rekrutacja IT oraz zarządzanie karierą i talentami. Czuje się autorytetem w dziedzinach rozwoju osobistego i zarządzania relacjami międzyludzkimi. Ma bogate doświadczenie w działaniach pro publico bono: zajmuje się organizacją comiesięcznych spotkań społeczności HR w Poznaniu, prowadzi autorskiego bloga www.rozwojznatalia.blogspot.com oraz stronę internetową rodzinnej miejscowości. Wspiera WOŚP i Fundację Osób Niepełnosprawnych „Słoneczko”. Członkini HR Influencers.

Zapraszam na mój

09:35 – 10:05

Zarządzanie organizacją, jak dojść do poziomu win-win?

Dowiesz się:

- Jak doprowadzić do sytuacji win - win między pracownikami a pracodawcą?
- Kiedy trudne sytuacje motywują?
- Co to znaczy być przyzwoitym człowiekiem w biznesie?

Anna Streżyńska

Z wykształcenia prawnik, przez całe życie zawodowe zaangażowana w ICT (Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Ministerstwo Łączności, Ministerstwo Transportu i Budownictwa, Urząd Komunikacji Elektronicznej, Centrum Studiów Regulacyjnych, Wielkopolska Sieć Szerokopasmowa, Internet dla Mazowsza, Ministerstwo Cyfryzacji, MC2 Innovations). Od 15 listopada 2005 do 6 maja 2006 - podsekretarz stanu do spraw łączności w Ministerstwie Transportu i Budownictwa. W latach 2006-2012 - Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Od 2012 – 2014 przewodnicząca rady nadzorczej a od 2014 do listopada 2015 CEO w Wielkopolskiej Sieci Szerokopasmowej SA. W marcu 2015 - CEO Internet dla Mazowsza. W latach 2012 - 2015 członek różnych ciał doradczych i eksperckich, m.in. w Radzie ds. Cyfryzacji w Ministerstwie Administracji i Cyfryzacji oraz United Nations Global Compact Poland, Fundacji Republikańskiej, Ośrodku Analiz Strategicznych. W latach 2015-2018 minister cyfryzacji, przewodnicząca Rady Architektury Ministerstwa Cyfryzacji oraz Komitetu Rady Ministrów ds. Cyfryzacji.

W 2008 uhonorowana Nagrodą im. Andrzeja Bączkowskiego (przyznaną za zwalczanie monopolu na rynku telekomunikacyjnym) a w 2010 otrzymała Odznakę Honorową Bene Merito (za sławienie imienia Polski w świecie) z rąk Prezydenta RP. W 2012 wyróżnienia zwieńcza Nagroda im. Marka Cara, najwyższe wyróżnienie w sektorze informatyki przyznawane środowiskowo. W 2017 r. CIONET Polska przyznał Ministrowi Cyfryzacji i jego zespołowi nagrodę Digital Excellence Awards 2017 za transformację cyfrową.

Obecnie prezes zarządu spółki informatycznej MC2 Innovations SA.

Zapraszam na mój

10:05-10:25

Przerwa kawowa & przekąskowa

10:25 – 10:55

HR-owiec - analityk czy lider zaufania?

Dowiesz się:

- jak zapewnić pracownikom możliwość ciągłego rozwoju?
- jak uniezależnić ścieżkę kariery od potrzeb organizacji, a dostosować ją do potrzeb pracownika?
- jak wdrożyć system zarządzania talentami, aby był motywujący nie tylko dla „prymusów”?

10:55 – 11:25

SOCIAL MEDIA W SŁUŻBIE MARKI OSOBISTEJ

Dowiesz się m.in.:

- czym jest marka osobista i jakie korzyści może przynieść rekruterowi/ HR-owcowi
- jak wygląda kompleksowa strategia tworzenia marki osobistej?
- jak prowadzić działania na Linkedinie, Facebooku i Twitterze?
- jak odpowiadać na negatywne komentarze kandydatów i pracowników w sieci?

Dawid Dryniak

Wiceprezes Zarządu Agencji Interaktywnej Social Media London Style oraz Wiceprezes Zarządu Wise Guys Software House specjalizującym się w tworzeniu najnowocześniejszych rozwiązań informatycznych i rekrutacji specjalistów IT. Trener w Social Media Academy. Ekspert z zakresu wykorzystywania mediów społecznościowych w Marketingu i Sprzedaży. Pasjonat nowych technologii zaangażowany w branżę startupową. Doradzał w zakresie social media, employer branding oraz social selling dla takich firm jak: Polsat, Allegro, ASSA Abloy, HID Global, Gi Group, Polskie Koleje Linowe S.A.

Zapraszam na mój

11:25-11:40

Przerwa kawowa & przekąskowa

11:40-12:10

Komunikacja wewnętrzna – DO's & DON'Ts.

Dowiesz się:

- jak zdefiniować cele strategii komunikacji wewnętrznej?
- jak określić i scharakteryzować grupy docelowe?
- jak wykorzystać komunikację nieformalną w komunikacji wewnętrznej?
- jak dobrać odpowiednie narzędzia?
- jakie są najczęściej popełniane błędy w komunikacji wewnętrznej?

Agnieszka Borak

Konsultant w obszarze employer brandingu, rekrutacji, employee experience i moderator Design Thinking. Odpowiedzialna za tworzenie i wspieranie strategii EB i marketingu rekrutacyjnego w organizacjach. Entuzjastka i propagatorka holistycznego podejścia do budowania wizerunku marki pracodawcy. Z wykształcenia ekonomistka, od lat zainteresowana działaniami z pogranicza HR, PR oraz Marketingu. Uczestniczyła w realizacji wielu projektów employer brandingowych i rekrutacyjnych, między innymi dla Ikea, Valeo , Burger King, Pizza Hut, Novartis, FBSerwis, Itaka, Play, Intrum Justitia czy Arvato. Zaangażowana w działalność naukową, jest autorką rozprawy doktorskiej traktującej o wpływie employer brandingu na konkurencyjność przedsiębiorstw w Polsce.

Zapraszam na mój

Marta Kowalska

Pełniona funkcja: Kierownik Rekrutacji i Rozwoju Talentów
Doświadczenie zawodowe: Pracę w LINK4 rozpoczęła w 2012 roku, będąc jeszcze na studiach, z myślą, że jest to praca dodatkowa, na chwilę. Pierwsze doświadczenia zdobywała w obszarze kadrowym, mając okazję do poznania całej organizacji, później rekrutacyjnym. Praca rekrutera na tyle ją zainspirowała i zainteresowała, że postanowiła porzucić plany związane z ukończonym kierunkiem studiów i zaczęła całą uwagę rozwojową skupiać na obszarze HR. Następnie zbudowała w Pionie HR obszar Employer Branding, za który od 2 lat odpowiada. Jest również odpowiedzialna za cały obszar rekrutacji i rozwoju w firmie. Zaangażowana w budowanie wizerunku pracodawcy wewnątrz organizacji, ponieważ jej zdaniem to tutaj zaczyna się dobrze i mądrze prowadzony Employer Branding. Bierze czynny udział w realizowaniu projektów budujących i utrzymujących zaangażowanie pracowników w organizacji. W 2016 oraz 2018 roku otrzymała wraz z zespołem główną nagrodę HR Dream Team.
Każde swoje działanie rozpoczyna od odpowiedzi na pytanie „Dlaczego to robimy? Jak swoimi działaniami wesprzemy całą organizację?” a później rozmawia z ludźmi, pytając o ich potrzeby i oczekiwania. Mocno wierzy w to, że tylko te działania HR-owe, które są powiązane ze strategią firmy są skuteczne i przynoszą wymierne korzyści biznesowe.
Wzorce, wiedzę i standardy pracy w obszarze HR czerpała i nadal czerpie od przełożonych, z książek a także od szefów innych działów i obecnie od swoich pracowników.
Wykształcenie: w 2012 roku ukończyła studia magisterskie na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, na kierunku logopedia. W 2014 roku zdobyła dyplom studiów podyplomowych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy. W roku 2018 ukończyła roczne studia podyplomowe w Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Budowanie wizerunku pracodawcy – Employer Branding.

Dodatkowe kwalifikacje/umiejętności: Ukończyła kurs języka migowego. Posiada wysoko rozwiniętą umiejętność prowadzenia dialogu i rozwiązywania konfliktów. Podchodzi do drugiego człowieka z empatią, bo wierzy, że zrozumienie drugiego człowieka leży w spojrzeniu na świat z jego perspektywy.

Największe osiągnięcia zawodowe: Zbudowanie profesjonalnego i odpowiedzialnego zespołu, z którym może odpowiadać na stawiane wyzwania, i z którego jest niezwykle dumna. Docenia fakt, że będąc częścią organizacji, ma realny wpływ na jej działanie, może tworzyć i realizować projekty, za które jest doceniana, czego dowód stanowi m.in. finał Top HR Manager in Action.
Zapraszam na mój

12:10-12:40

Workshop Table

- praca warsztatowa stanowiąca pogłębioną wymianę doświadczeń między praktykami,
- możliwość wyboru obszaru bliskiego Twoim wyzwaniom, problemom czy zainteresowaniom
- moderacja dyskusji przez eksperta/ autorytet w danej dziedzinie

12:40-12:55

Zakończenie & losowanie nagród

CZĘŚĆ II - WARSZTATY


12:55-13:25

Lunch dla uczestników warsztatów

13:25-16:00

Employer branding "po ludzku" - cele, narzędzia, kanały

Dowiesz się:
- jak stworzyć "road mapę" strategii EB?
- jak wygląda "performance" Twojej marki pracodawcy na rynku?
- jak w sposób nowoczesny i skuteczny docierać do pożądanych kandydatów?

Agnieszka Borak

Konsultant w obszarze employer brandingu, rekrutacji, employee experience i moderator Design Thinking. Odpowiedzialna za tworzenie i wspieranie strategii EB i marketingu rekrutacyjnego w organizacjach. Entuzjastka i propagatorka holistycznego podejścia do budowania wizerunku marki pracodawcy. Z wykształcenia ekonomistka, od lat zainteresowana działaniami z pogranicza HR, PR oraz Marketingu. Uczestniczyła w realizacji wielu projektów employer brandingowych i rekrutacyjnych, między innymi dla Ikea, Valeo , Burger King, Pizza Hut, Novartis, FBSerwis, Itaka, Play, Intrum Justitia czy Arvato. Zaangażowana w działalność naukową, jest autorką rozprawy doktorskiej traktującej o wpływie employer brandingu na konkurencyjność przedsiębiorstw w Polsce.

Zapraszam na mój

Aktualności
x