Łódź

Nowy Styl Group - Showroom, Kopcińskiego 77, Łódź

Focus na HR-owca – nowe kompetencje, role i wyzwania

REJESTRACJA I CENY

Promujemy ideę „otwartej agendy” – chcemy, aby wydarzenie odpowiadało Waszym oczekiwaniom
i potrzebom. Zachęcamy do zgłaszania swoich tematów i case’ów oraz zadawania pytań naszym prelegentom – odpowiedzi padną na śniadaniu!

KONTAKT

środa 05.12.2018

Dynamicznie zmieniający się rynek pracy oraz wciąż namnażające się wyzwania sprawiają,  że HR-owcy nie mogą narzekać na brak adrenaliny w swojej codziennej pracy. Wręcz przeciwnie – ich rola jest bardziej interdyscyplinarna niż jeszcze 10 lat temu. Nasze wydarzenie pozwoli przejrzeć się Wam – osobom odpowiedzialnym za najcenniejszy kapitał firmy – w branżowym lustrze.

CZĘŚĆ I


08:30-09:00

Rejestracja & poranna kawa & networking

09:00-09:05

Powitanie i wprowadzenie do tematu | Joanna Pietrzak & Magda Garstka, Studio Wiedzy

09:00 – 09:30

Jak zostać HR-owcem i nie dać się zwariować?

- ewolucja roli HR-owca - osobista perspektywa,
- unikalne umiejętności HR-owca i jaki wpływ na nie mają nowoczesne technologie?
- autorski "dekalog" HR-owca - w tym jak nie zwariować w tak szybko zmieniającym się świecie.

Anna Rozborska - Wood

Krakowianka z wyboru, góralka z krwi i kości (pochodzi z Żywca). Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego (Zarządzanie Firmą) oraz Uniwersytetu Ekonomicznego (Zarządzanie i Doradztwo Personalne). Pasję do HR-ów poczuła już na samym początku studiów i jest jej wierna do dzisiaj. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w obszarze Human Resources, w tym ponad 10 lat pracy na stanowiskach kierowniczych w międzynarodowych korporacjach, a także kilkuletni staż w mniejszych, polskich organizacjach w roli HR Managera/Dyrektora ds. Personalnych. Obecnie odpowiada za sprawy personalne w firmie HATIMERIA (branża IT, e-commerce). Prywatnie dumna mama 6-letniej córeczki oraz szczęśliwa żona. W wolnych chwilach poza czasem z rodziną i przyjaciółmi lubi teatr, dobrą książkę (koniecznie z kawą w tle), spontaniczne wypady nad ukochany Bałtyk, a także ruch (narty, pływanie, od niedawna bieganie). Lubi ludzi, co bardzo pomaga - i w życiu, i w pracy :)

Zapraszam na mój

09:30-10:00

Wystąpienie Eksperta

10:00-10:20

Przerwa kawowa & przekąskowa

10:20 – 10:45

Narzędzia w służbie HR – jak optymalizować i oszczędzać?

Dowiesz się:
- jak wykorzystywać co jest dostępne do tego aby być bardziej efektywnym?
- ESN – jak w praktyce wpływa na organizację?
- jak cyfryzacja zmienia rolę HR-owca?

Piotr Pszczółkowski

Konsultant merytoryczny specjalizujący się w optymalizacji procesów HR w organizacjach. Od ponad dziesięciu lat wdraża systemy informatyczne w obszarze HR. Prowadzi szkolenia i warsztaty. Ukończył dwa fakultety. Pierwszy z zakresu politologii, drugi z zakresu prawa na Uniwersytecie Gdańskim. Jest absolwentem dwuletniego studium pedagogicznego z zakresu andragogiki osób dorosłych na Uniwersytecie Gdańskim uzyskując uprawnienia edukacyjne. Wykładowca na Szkole Głównej Handlowej i innych uczelniach. Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia HR Biznes Partnerów, Członek Zarządu Human Resources Cluster. Członek Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami,. Autor wielu publikacji i artykułów. Posiada Eurotrainer's certificate - certyfikat w ramach dwuletniego kursu metodycznego organizowanego przy Komisji Europejskiej UE. Akredytowany konsultant Insights.

Zapraszam na mój

Ireneusz Czarnowski

Nauczyciel akademicki, samodzielny pracownik naukowy. Jego zainteresowania naukowe koncentrują się na rozwiązywaniu problemów sztucznej inteligencji. W szczególności jego badania dotyczą sieci neuronowych, algorytmów ewolucyjnych i uczenia maszynowego oraz zastosowań metod sztucznej inteligencji w analizie danych. Jest autorem ponad 100 publikacji, w tym prac opublikowanych w renomowanych czasopismach naukowych. Kierował oraz brał udział w kilku projektach badawczych. Członek komitetów naukowych międzynarodowych konferencji oraz międzynarodowych organizacji naukowych. Jest sekretarzem Polskiego Oddziału Stowarzyszenia IEEE SMC. Od lat współpracuje z Brytyjskim Towarzystwem Informatycznym.
Od roku 1998 związany z Akademią Morską w Gdyni, początkowo jako asystent, następnie adiunkt, a obecnie jako profesor nadzwyczajny w Katedrze Systemów Informacyjnych. Jest członkiem Senatu Akademii Morskiej w Gdyni. Od roku 2016 pełni funkcję Prorektora ds. Nauki Akademii Morskiej w Gdyni.

Zapraszam na mój

10:45 – 11:15

KOMU DROGO TEMU CZAS

W dzisiejszych czasach permanentny brak pracowników, głównie specjalistów, w całej Polsce, we wszystkich branżach i sektorach nikogo już nie dziwi.
Rosnąca dysproporcja między liczbą osób w wieku produkcyjnym a poprodukcyjnym czy rosnąca emigracja zarobkowa strukturalnie przyczyniają się do wzmacniania tego zjawiska.
Zachowanie obecnej kadry i możliwość zatrudniania nowych pracowników będą znacznie ułatwione, gdy Firma utrzyma obraz bardzo dobrego pracodawcy. Jednym ze sposobów jest zapewnienie pracownikom zdrowego, ergonomicznego balansu życie prywatne-życie zawodowe, przy jednoczesnym zaspokojeniu ich oczekiwań finansowych. I oczywiście, przy spełnieniu wszystkich wymagań prawnych. To zadanie wymagające ogromnego wysiłku od działów Human Resources.

Łukasz Chodkowski

Dyrektor Zarządzający w firmie Dehora w Polsce.
W firmie Dehora od ponad siedmiu lat. Wcześniej związany z branżą produkcyjną, co zdecydowanie było początkiem fascynacji problematyką czasu pracy oraz jej wpływu na funkcjonowanie przedsiębiorstw oraz dobrostan pracowników. Specjalizuje się we wdrażaniu rozwiązań informatycznych mających na celu poprawę jakości planowania czasu pracy. Ma na koncie współpracę zarówno z wielkimi międzynarodowymi koncernami (np.: Nestlé Polska, British American Tobacco, Intel, Beko czy Microsoft), jak i instytucjami państwowymi, takimi jak Główny Urząd Statystyczny czy Ministerstwo Edukacji Narodowej.

Michał Kibil

Doradza we wszelkich kwestiach związanych z szeroko pojętą tematyką zatrudniania pracowników w tym aspektów prawa nowych technologii w stosunkach zatrudnienia oraz ochrony danych osobowych pracowników. Zdobywał doświadczenie w kancelariach indywidualnych, w Głównym Inspektoracie Pracy, prowadził warszawski oddział kilkudziesięcioosobowej kancelarii jak i prowadził praktykę prawa pracy w dwóch kancelariach o zasięgu międzynarodowym (w jednej z nich wciąż doradza jako of counsel).
Specjalizuje się w restrukturyzacjach zakładów pracy, optymalizacji systemów czasu pracy oraz wynagrodzeń, a także pracowniczych sporach sądowych. Od 6 lat szkoli z zakresu prawa pracy.
Wśród dotychczasowych klientów Michała znajdowały się m.in. banki, duże zakłady przemysłowe, kilkutysięcznoosobowe zakłady produkcyjne, ubezpieczyciele, firmy z sektora IT czy też deweloperzy rynku nieruchomości.Świadcząc usługi doradcze, skupia się na zapewnianiu swoim klientom bezpieczeństwa, redukcji kosztów oraz zwiększaniu efektywności obsługiwanych zakładów pracy. Każde zlecenie traktuje jako proces nakierowany na efektywne rozwiązanie problemu klienta.
Studiował prawo na Uniwersytecie Warszawskim, gdzie kończył także podyplomowe studium prawa pracy. Jest Adwokatem wpisanym na listę Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie.

Zapraszam na mój

11:15 - 12:00

Przerwa kawowa & przekąskowa

12:00 – 12:25

HR i komunikacja – „resources” w drodze do „relations”

Dowiesz się:
- w którym miejscu w strukturze firmy najlepiej czuje się komunikacja wewnętrzna?
- jak pokonywać bariery w komunikacji „dół-góra, góra-dół"?
- jak wdrożyć skuteczne praktyki efektywnej komunikacji?

Łukasz Jarota

Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów MBA, ekspert ds. budowania wizerunku pracodawcy, certyfikowany trener i konsultant HR/EB. Od ponad 10 lat merytorycznie zaangażowany w działania wpływające na poprawę kondycji polskiego HR-u w ramach Studio Wiedzy Sp. z o.o. Jest właścicielem GrowHR – agencji realizującej projekty employer brandingowe dla takich firm jak Burger King, DHL Express, Play, Valeo, BP, Electrolux, CRH czy Mars. Jest pomysłodawcą projektu Brunch EB – spotkań typu think tank dla specjalistów odpowiedzialnych za budowanie marki swojej firmy jako dobrego pracodawcy. Kreator i Dyrektor Programowy oraz trener w ramach projektu „Employer Brand Leaders Training”. Współzałożyciel Polskiego Stowarzyszenia HRBP. Wykładowca w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu (Employer Branding).

Zapraszam na mój

12:25 - 12:50

AGILE A ROLA HR-OWCA

Dowiesz się:
- jakie są fakty i mity – czym tak naprawdę jest zwinność?
- czym jest samoorganizacja i co oznacza dla firmy?
- jakie narzędzia mogą wesprzeć HR-owca w transformacji?

Piotr Włodarczyk

Piotr Włodarczyk ma ponad 13 lat doświadczenia w świecie IT. Pełnił role dewelopera, lidera technicznego, analityka systemowego, menedżera projektów i Scrum Mastera. Współtworzył duże serwisy internetowe, startupy, wdrażał i migrował centralne systemy kurierskie, poczty internetowej oraz systemy transakcyjne GPW.

Przez ponad 4 lata pracował jako Project Manager prowadząc projekty za projekty w branży Telco, HR, rozrywkowej i kurierskiej. Od 2013 roku z sukcesem wspiera zespoły i organizacje w transformacji agilowej. Pomaga zarówno w projektach startupowych o dużej zmienności np. sonar.pl jak również w dużych, wieloletnich produktach jak Stepstone.de.

W roli konsultanta pracuje zarówno z zarządami firm pomagając kształtować procesy, kulturę organizacyjną i zarządzać ryzykiem, jak również z Zespołami Scrumowymi pomgajać im w drodze do efektywności wspierając proces inspekcji i adaptacji (Scrum), wdraża mierzenie i usprawnienia procesu wytwórczego (Lean). Współtworzy i współprowadzi warsztaty i szkolenia dla Zespołów Scrumowych, Scrum Masterów, Produkt Ownerów i HR (Agile Coach Camp, Scrumvival, Akademia Scrum Mastera).

Prywatnie ojciec dwójki wspaniałych dzieci i równie wspaniałej żony. Hobbistycznie robi zabawki z drewna i rozwija markę sharewood toys & home decor.

Zapraszam na mój

Radosław Lont

Scrum Master z wyboru, wcześniej lider i członek zespołów developerskich IT. Praktyk sensownych i efektywnych zmian na wszystkich poziomach organizacji. Doświadczenie zdobywał w dużych projektach telekomunikacyjnych (przede wszystkim dla Ericsson) i przedsięwzięciu startupowym SEQR, wprowadzającym nowe rozwiązania płatności bezgotówkowych. Pasjonat podejścia Lean w IT z praktycznym stosowaniem Kanban i DevOps, dążący do współpracy biznesu, produkcji, operacji i utrzymania.

Organizator grupy Zwinna Łódź, która ewoluowała do formy lokalnej społeczności propagującej zwinność i szczupłość w pracy nad oprogramowaniem i poza IT. Prelegent na konferencjach IT i Agile/Lean.

Zapraszam na mój

12:50 – 12:55

Zakończenie & losowanie nagród

CZĘŚĆ II - WARSZTATY


12:55 - 13:30

Przerwa przekąskowa & networkingowa (dla uczestników mini-warsztatów)

13:30 - 16:30

MINI-WARSZTATY: SOCIAL MEDIA W SŁUŻBIE MARKI OSOBISTEJ

Każdy chciałby mieć markę – najlepiej silną, wiarygodną, charakterystyczną i rozpoznawalną. Jak ją komunikować? Jak robić to skutecznie? Jak docierać do talentów?

Dowiesz się m.in.:
- czym jest marka osobista i jakie korzyści może przynieść rekruterowi/ HR-owcowi
- jak wygląda kompleksowa strategia tworzenia marki osobistej?
- jak prowadzić działania na Linkedinie, Facebooku i Twitterze?
- jak odpowiadać na negatywne komentarze kandydatów i pracowników w sieci?

PARTNERZY

inline-title
x