Wrocław

Hotel Invite

Cyfrowa transformacja – czas na HR!

ZAPISZ SIĘ

środa 29.03.2017

Cyfrowa transformacja coraz częściej nazywana jest „megatrendem” cywilizacyjnym naszych czasów. Przenika w każdą w sferę naszego życia –zarówno prywatnego, jak i zawodowego – wykorzystując model “anytime, anywhere and any device”. Mobilność, Big Data, cloud computing, internet rzeczy czy social media – trendy te determinują strategię działania firmy. Tymczasem według badań nadal tylko 26% polskich firm* uwzględnia cyfrową transformację w swoich strategiach. Dlaczego polskie firmy obawiają się digitalizacji? Jak zmienić ten sposób myślenia? Jak rewolucja ta wpłynie nie tylko na CIO, ale i CEO?

* badanie przeprowadzone przez IDC na zlecenie Oracle Polska

08:30-09:00

Rejestracja & poranna kawa & networking

09:00-09:05

Powitanie i wprowadzenie do tematu | Joanna Pietrzak & Magda Garstka, Studio Wiedzy

09:05-09:45

CYFROWA TRANSFORMACJA - GDZIE SZANSE A GDZIE ZAGROŻENIA DLA HR?

Cyfrowa transformacja jest faktem, a technologia dotyka coraz to nowych obszarów naszego życia. Media społecznościowe, urządzenia i aplikacje mobilne, tzw. Internet Rzeczy (IoT) - czy HR może je wykorzystać do poprawy działania organizacji, budowania wizerunku pracodawcy oraz angażowania pracowników? Jakie szanse i ryzyka niesie korzystanie z tych rozwiązań przez naszych pracowników? A może większym ryzykiem dla organizacji jest niezauważanie następujących zmian wynikających z cyfrowej transformacji? Między innymi o tym będziemy chcieli z Państwem porozmawiać podczas naszego wystąpienia.

Tomasz Zubrzycki

Ekspert w dziedzinie rozwiązań systemowych dla HR z 20-letnim doświadczeniem. Doradca w zakresie biznesowej transformacji cyfrowej. Od 2003 roku pracuje w Oracle Polska, początkowo jako konsultant wdrożeniowy, od 2006 na stanowisku Głównego Konsultanta ds. Sprzedaży Aplikacji, a obecnie kierownik Zespołu Wsparcia Sprzedaży Aplikacji HCM w regionie Europy Centralnej. Odpowiada m.in. za projektowanie architektury funkcjonalnej rozwiązań tradycyjnych i chmurowych z obszarów zarządzania kapitałem ludzkim dla klientów firmy Oracle.

Mariusz Halaczek

Customer Success Manager w zespole Oracle w PwC Technology. Specyfikę pracy działów HR poznał w wiodących firmach FMCG i Telekomunikacyjnych, tam zdobyte doświadczenie wykorzystał przy projektach restrukturyzaycjnych i transformacyjnych w firmach sektora finansowego i technologicznego. Obecnie swoje doświadczenie doradcze i biznesowe wykorzystuję do wdrażania rozwiązań technologicznych i usprawniania inicjatyw zarządzania zmianą.

9:45 -10:00

Przerwa kawowa & networking

10:00-10:40

Digitalizacja procesów HR

Zrozumienie znaczenia i możliwości nowoczesnych technologii to pierwszy krok w kierunku zmiany funkcji HR. Konieczne jest wyjście poza strefę technologicznego komfortu i transformacja nie tylko systemu wspierającego wybrany proces obszaru HR, ale transformacja całego modelu zarządzania kapitałem ludzkimi. Spójność danych i ich dostępność w czasie rzeczywistym (w tym na urządzeniach mobilnych) jest najlepszym gwarantem wiarygodności HR w oczach managerów i zarządu. Podczas wystąpienia omówimy kluczowe kwestie związane z wdrażaniem Technologii HR wspierających wewnętrzne procesy, pracowników w codziennej pracy, a także kandydatów aplikujących do naszych organizacji.

Marcin Sieńczyk

Chief Technology Innovation Officer w Randstad Polska. Absolwent SGH oraz Executive MBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Od kilkunastu lat związany z branżą HR oraz nowych technologii. Ponad 10 lat współpracował z Grupą Pracuj, gdzie odpowiadał za tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju systemów rekrutacyjnych, w tym m.in. dla platformy rekrutacyjnej www.eRecruiter.pl. Obecnie w Randstad Polska odpowiada za technologie, innowacje oraz działania marketingowe (digital i offline) we wszystkich liniach biznesowych Randstad w Polsce.

10:40-11:10

Uberyzacja HR

Żyjemy w dobie trzech rewolucji - technologicznej, pokoleniowej i mediów społecznościowych. Jakie to niesie ze sobą wyzwania dla technologii HR oraz jak osoby zarządzające HR mogą wykorzystać te technologie z korzyścią dla siebie, pracowników i kadry zarządzającej? O tym, jak HCM Deck pomaga w pozbyciu się wszechobecnych exceli i jak z sukcesem zastępuje drogie, archaiczne rozwiązania największych graczy.

Szymon Janicki

Co-founder , VP Sales and Marketing w HCM Deck, rozwiązaniu, które należy do grupy kapitałowej MyNetwork. Prelegent i uczestnik wielu krajowych i międzynarodowych konferencji poświęconych HR Tech. Doradzał przy wdrażaniu technologii HR w takich firmach jak Allianz, Leroy Merlin, GE. Prywatnie mąż i ojciec dwóch synów.

11:10 - 11:20

Przerwa kawowa & networking

11:20-11:55

Trudne rekrutacje - jak zmierzyć się z nimi przy pomocy narzędzi online?

Wymagające rekrutacje obejmują wbrew pozorom nie tylko poszukiwania kandydatów związanych z branżą IT. To również wszelkie niszowe stanowiska. Bo jak i gdzie znaleźć dekoratora wnętrz lub magazyniera - operatora wózka widłowego wysokiego składu? I jak wykorzystać do tego m.in. narzędzia online? Na te pytania odpowiemy w trakcie naszego wystąpienia.

Bartosz Jagiełłowicz

Z branżą HR związany od 2014 roku, wcześniej przez 5 lat realizował kampanie online i offline w branży reklamowej. W GoldenLine wspiera klientów w budowaniu i promowaniu ich marki pracodawcy w pożądanej grupie docelowej przy wykorzystaniu narzędzi, które angażują pracodawcę i pracowników. Pomaga w dotarciu do aktywnych i pasywnych kandydatów poprzez dobór odpowiednich narzędzi rekrutacyjnych, które są ukierunkowane na szybki czas rekrutacji oraz efekt.

11:55-12:10

CANDIDATE EXPERICENCE ZACZYNA SIĘ NA…GOWORK.PL?

12:10

Zakończenie I CZĘŚCI

12:15-12:50

Lunch dla uczestników mini-warsztatu

12:50-15:50

MINI WARSZTATY | Sieciowa Perspektywa HR

Na warsztaty zapraszamy menedżerów i specjalistów HR oraz osoby zarządzające z organizacji, które poszukują rezerw i elastyczności, konkurują wiedzą i know-how, chcą się szybko rozwijać, planują lub przeszły duże zmiany, zarządzają rozproszoną strukturą.

Pokażemy jak zarządzać w oparciu o sieciową strukturę firmy czyli szybko zdobyć i interpretować stale aktualne twarde dane o organizacji, które zwykle pozostają w ukryciu a pozwalają:

- Zarządzać kapitałem społecznym i poprawiać współpracę (np. lokalizować i rozpuszczać silosy organizacyjne),
- Budować wiedzę i innowacyjność w organizacji (np. odnaleźć ekspertów i wąskie gardła w przepływie informacji),
- Angażować i rozwijać empowerment (np. identyfikować nieformalnych liderów).

Anita Zbieg

Zajmuje się wykorzystaniem analizy sieci w zarządzaniu doradzając w tym zakresie firmom takim jak KGHM, Cyfrowy Polsat, Polkomtel i Danone.
Z praktyką zarządzania związana od 2007 roku wykorzystuje analizę sieci jako metodę People Analytics. Autorka kilkunastu publikacji naukowych z zakresu zarządzania i analizy sieci, złożyła doktorat na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. CEO firmy Mapa organizacji i współtwórca aplikacji służącej zarządzaniu zasobami ludzkimi przy zastosowaniu analizy sieci www.mapaorganizacji.pl (ang. www.lome.io), docenionej m.in. jako przykład skutecznej i innowacyjnej komercjalizacji wiedzy w zestawieniu magazynu BRIEF „15 Kreatywnych w Nauce”.

Joanna Bilecka

Ekspert Mapy organizacji. Łączy analitykę HR z praktyką zarządzania ludźmi. Z pasją wykorzystuje technologię do pracy nad relacjami i kulturą organizacyjną. Facylitator i mediator. Przez ponad 20 lat pracowała na stanowiskach menadżerskich w HR m.in. w Orange, E&Y, Banku Austria-Creditanstalt i w Grupie Credit Agricole. Inżynier, absolwentka Szkoły Biznesu PW oraz studiów podyplomowych w ALK i UJ. Współzałożyciel think tanku HR Influencers.

PARTNERZY

inline-title
Aktualności
  • x